het inspiratieverhaal van de zwavelschoffel

in #inspiration6 years ago

Hallo steemian !!! Groeten voor iedereen.

image

Er zijn verschillende mensen die uit het huis, dat is leuk voor het slachtoffer door het slachtoffer zijn zeer moeilijk, een van de mijnwerkers in alleen sikawah, moet ze neer te halen alleen zwavel dat alleen de productie van 1.000 rupiah / 1kg.sedanhkan kan krijgen van 1 uur tot 05:00 in de middag soms rond 180-200kg, maar kan niet in staat zijn om zo veel te krijgen.
Ze hebben rond ongeveer 800 meter verderop in de lepet vrede, kan rechtvaardige vrede leven op het spel. En ze moeten weer groeien met 200 kg zwavel, en dat zijn ze elke dag klaar. waren onbeschoft en ongevoelig, en ik vroeg mijn vader als dit ... meneer, heeft echtgenoten familie in het huis niet weten of de vader was? Mr Hij vroeg alleen weten wanneer ik als een mijnwerker dek gewerkt, als penambangku als dit niet het dek weet, mag ik niet weten dat ze weten, angst geen zorgen te maken ...

image

En vanaf daar leerde ik, moet altijd dankbaar zijn voor wat nu is. We kunnen nog steeds niet werken in een kantoor met een volle, vertrekken kantoor met een auto, en het salaris denfan groot genoeg ...
Wanneer er velen naar buiten komen die moeten leven met een zeer minimale vrouw en ook risico lopen met hun geliefden en levens.
Het doel is niet om hun kinderen naar hun geliefde school en familie te sturen.
Hier is een verhaal over werving van zwavel

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61757.83
ETH 2905.75
USDT 1.00
SBD 3.62