Дэлхийд сүнслэгээр нөлөөлөх

Сайн байна уу Steemians. Би арилжааны зориулалтаар худалдаалахын тулд шинэ данс үүсгэхийг хүсч байсан болохоор бусад уншигчид болон дагалдагчиддаа үүнийг сонирхохгүй байж болох тул миний платформыг . Би бусад хүмүүст уншиж өгөх найдварыг өөртөө зориулж хийсэн учраас энд үүнийг хийх болно. Хэрвээ хэн Чи энд юу хийж байгаа юм бэ? Хэрэв би уншигч уншаагүй бол юу хүсч байгаагаа мэдэхийг хүсч байна. Үүнийг хийдэг бусад хүмүүсийн найдварыг би та нарт ярьж байна.


pixabay

Хэрвээ чи өөр хүнтэй ярих юм бол үгүй ​​бол надад сайхан хэрэг болно. Энэ бол миний нэгэн үүнийг уншиж, тэдгээр нь таалагдахгүй байвал энэ нь надад тохиромжтой. Энэ бол миний оюун санааг гажуудуулж, нуруундаа загатнах зуршлуудыг зурах юм. Би маркетингийн эрэлт хэрэгцээгээ хангах шинэ форум зохиохыг хүсч байна. Тиймээс би уншигч, сурагчдыг устгахыг хүсэхгүй байгаа тул үүнийг сонгож чадахгүй, үүнийг хийх боломжгүй ч би үүнийг бичихийг хүсэж байгаа бол энэ нь том асуудал юм. бодол санааг санаж, нуруун дээрээ эгнээнд хүрэх зөв зүйл юм.


Би маркетингийн болон хувийн үбүхий онлайн маркетингийн талаар сурч байсан маркетинг, маркетингийн талаар илүү их мэдээлэл илгээх болно. Хэрвээ тийм бол тэдгээрийн захиалагчид төлж байгаа ч гэсэн би тдалдаачидтай харьцах боломжтой. Төлбөрийг төлсөн боловч тэд юу хийж байгаагаа мэддэг бөгөөд мөнгө алдаж, тэдгээрийг арилгана. Би хүсэхгүй, бас нэгийг нь ч төлдөггүй. Тиймээс, би хичээлээ хийж, байгаа зүйлсийн талаар илүү их мэдээлэл хийж байна.

онлайнаар сурч мэдсэн зарим арилжаа, арилжааны мэдлэгүүдийн талаар илүү их мэдээлэл бичиж байх болно. Энэ нь надад баялгийг өөрийгөө олж нээх аялалд хөтөлнө гэж найдаж байна. Үнэнч шударга байх нь амжилттай болсон ч гэсэн захиалагчдынхаа цалин хөлсийг ч төлсөн ч гэсэн би худалдаачдыг хөөх болно. төлөхийг хүсэхгүй байна. Тиймээс би өөрийнхөө сурах арга барилыг хийж байгаа бөгөөд үнэгүй тараах боломжтой зүйлсийг уншиж байна. Таны хувийн шинж чанар таны худалдааны хэв маягт тусгалаа олсон гэж би хэлэх бөгөөд би өөрийн (хувийн алдаа) -ийг өөрчлөхийг хүсч байна.


тойронд хувийн хор хохирол учруулалгүйгээр Мэдээжийн хэрэг би ямар ч байр суурь эзэлдэг, Би ямар ч зоригтой, чанга ярихгүй гэж боддог жижиг ертөнцөд харагддаг. Би хөвгүүн чангаар хашгирах болно. Би энд байхгүй, би ямар нэг юмны тухай боддоггүй байсан ч үнэний гуниг, хамгийн багаар бодоход би зоригтой, эсвэл ярихгүй байсан. Би хүү рүүгээ хашгирч байна. Би энд бүх зүйлийг оруулмаар байна. Хэрвээ би амьдралаа үзүүлбэл, ярилцах төлөвлөгөө байхгүй ч онлайн баримт бичгээ авахыг хүсч байна. эсвэл нөгөө талаасаа ямар нэгэн зүйл,

эсвэл харанхуй байдлын тухай ярихыг хүсэхгүй байгаа юм. хүсч байгаа бүх зүйлийг л хийж чаддаг. Хэрэв надад болон миний талд хор хөнөөл учруулахгүй бол.Би ч бас энэ бүх зүйлийг оюун санаандаа оруулмаар байна. Би өөрийнхөө хэн болохыг ярихгүй, амьдралаа тунхаглах төлөвлөгөө алга. Гэхдээ би хүссэн бүх зүйлээ хийж, шүүмжилж болохын тулд онлайн цаас авахыг хүсч байна. Миний болон миний эргэн


Битгий үлдээ (Би яг одоо үүнийг хийж чадахгүй байна. Харин хэн нэгэн байвал энэ нь ийм байх ёстой. Энэ нь танд чухал гэдгийг шалгаарай. Зөвхөн асуудлаа шийдвэрлэхдээ өөрийнхөө хийж байгаа зүйлийг бичдэг
Би онлайнаар цөөхөн хэдэн зүйлийг хурдан уншиж, зарим нэг тэнэглэлийг сурч авахыг хичээдэг. Та энд үнэхээр үнэ цэнэтэй зүйл олж авахгүй гэдгийг ойлгоорой. Зүгээр л миний бичсэн зүйлийг хийж, ямар нэгэн хязгаарлалтгүйгээр үнэгүй хийдэг

Би интернетийн талаар илүү ихийг мэдэхийг хичээж хичнээн их мэдээлэл, мөн энд ч бас найдаж байна. Одоогоор миний ярьж байгаа эрүүл хоол хүнс, ундаа байдаг. Би толгойгоо бичих гэж хэтэрхий их байна. Би одоо уншиж байгаа хоол идэх, халаах цочроох эмчилгээний зарим эмчилгээ. Миний толгойд бичихийн тулд маш их зүйл бичсэн байна. Тиймээс тааруулах Би яг л өөрийнхөө төлөө өөрөө хийж байгаа юм шиг, гэхдээ хэзээ нэгэн цагт энд уншиж байх болно.


pixabay

Хүн бүр энх тайван, хайр, энэрэнгүй байдлаараа бидний хийдэг бүх зүйлд санаа тавьдаг.

Sort:  

@sevenkingdoms, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87