Witam na Steemit!

in #introduce6 years ago

Witam wszystkich użytkowników Steemit. W kilku słowach chciałbym się przedstawić i przybliżyć swoją osobę. Nazywam się Wiktor, jestem osobą pracującą i studiującą. Interesuję się grami komputerowymi, rysowaniem i majsterkowaniem. Zdecydowałem się na założenie konta na tej stronie ponieważ uważam ją jako swojego rodzaju bloga/pamiętnika. Będę dzielił się z wami ciekawostkami z mojego życia (a zarazem będę miał pamiątkę na "stare lata") oraz grał w różnego rodzaju gry tak aby nie za mocno przynudzać. Taka transmisja z moich osiągnięć w prawdziwym życiu i trochę nagrań z gier w wolnych chwilach. Jestem osobą nową w tej "branży" i postaram się nie popełniać za dużo błędów. Liczę na wyrozumiałość i waszą pomoc.
Pozdrawiam @Memty

Sort:  

Czesc. Jestem Tu z podobnych powodow. "Pamietnik na lata" :)

Witam i życzę powodzenia. Chętnie zobaczę efekty rysowania i majsterkowania ;)

Witaj :) powodzenia na steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65860.84
ETH 3017.19
USDT 1.00
SBD 3.70