Hello im new !!! / Hej jestem tu nowy !!!

in #introducelife6 years ago (edited)

I'm Adam. This is my first post. In my posts there will be topics concerning mainly programming, computers, graphics and photos. My posts will be directed primarily to people who like memes, photomontages, computers or
wanting to learn something about me and about my passions.

If you are curious, then observe my profile.

PL :
Jestem Adam. To jest mój pierwszy post. W moich postach pojawiać się będą tematy dotyczące przede wszystkim komputerów, grafiki i zdjęcia . Moje posty będą skierowne przede wszystkim do osób lubiących memy, fotomontaże, komputery lub
do osób chcących się czegoś dowiedzieć o mnie i o moich pasjach.

Jeżeli jesteś zaciekawiony to zaobserwuj mój profil.

Sort:  

Dałem Ci 3 maksymalne flagi, byś przemyślał swoje postępowanie.

To nie jest brak wiedzy na temat jak działa platforma, lecz postępowanie z premedytacją, w 100% nastawione na własny zysk, bez przedstawianai nowej wartosci, wprowadzanie w błąd innych użytkowników i żerowanie na ich dobroci.

Reputacja spadła Ci z (25) do (8). Jeżeli spadnie poniżej (0), twoje posty będą domyślnie wyszarzane i wówczas nawet najlepszy post czy kolejne #introduceyourself Ci nie pomoże zyskać uwagi ludzi, by w ogóle mieć szansę odzyskać reputację.

Nie no bez przesady 10-ty post w ktorym piszesz że to twój pierwszy post i przedstawiasz się a poza tym pełno spamu co Ty wyprawiasz?

dobrze mi to wychodzi lol
a nie pisze introduceyourself tylko introducelife'

Czyli rozumiem że jedyną twoją aktywnością będzie tutaj przedstawianie sie?

co robie nie tak

halo ??? czemu nie odpisujesz ???

Widocznie nikogo nie interesują takie posty i zddjęcia rozłożonej myszki napisz coś zrob jakieś fajne zdjęcie a nie kopiuj zdjęcie i tekst z neta i przedewszystkim przestań się przedstawiać spamować bo bedziesz łapał flagi

myszka moja sam się interesowałem jak działa a ma prawy przycisk się uszkodził to zrobiłem zdjęcie podczas naprawy.

najwidoczniej nikogo nie interesuje takie zdjęcie

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65935.31
ETH 3015.23
USDT 1.00
SBD 3.75