"Mała promieniująca gwiazdka wśród ciemności"

in #introducemyself6 years ago (edited)

Kim jestem? To pytanie, które każdy z nas sobie zadaje w głębi duszy. 

Jestem drobnym człowieczkiem egzystującym w tym bezkresnym Wszechświecie.  

Składam się z pierwiastków gwiezdnego pochodzenia, tak samo jak każdy inny. 

Dla jednych jestem człekiem niemającym żadnego znaczenia – kolejną istotą z gatunku Homo Sapiens, napotkaną na ulicy (nie łączącą z nią jakichkolwiek relacji społecznych). Natomiast dla drugich jestem całym światem, kimś wyjątkowym, bez którego nie wyobrażają sobie życia. 

Jedyne, co mogę w tym krótkim wstępie dopowiedzieć, to to, że każdy człowiek różni się od pozostałych pod każdym względem. I to jest tak naprawdę piękne.      

  

♥  „Różnorodność świata powoduje, że jest on taki fascynujący.”  ♥ 


Jakie są moje zainteresowania?

Co prawda mam szeroki zakres zainteresowań. 

Niektóre z nich są trwałe, a niektóre tymczasowe.

Do najważniejszych z nich należy rysowanie. Jest to dla mnie uspokajające zajęcie, jednak potrzeba do tego cierpliwości i precyzji. Poprzez twórczość wyrażam samą siebie. Wypełniając wolne chwile tą pasją, odczuwam wewnętrzną równowagę.

Ostatnimi czasy zaciekawiła mnie astronomia, a mianowicie badanie ciał niebieskich oraz zjawisk zachodzących w przestrzeni. Patrząc w gwiazdy na nocnym nieboskłonie, zaznaję ładu duchowego. Czynność ta skłania mnie także do pewnych refleksji.

Moim pobocznym upodobaniem jest m.in. czytanie książek rodzaju fantasy, science-fiction oraz kryminałów. Zdarza mi się oczywiście sięgnąć po romanse. Niekiedy poczytam równie dobrze wiersze, jak i fraszki.

Jeśli chodzi o muzykę, to głównie słucham utworów z takich gatunków jak:

- trap,

- pop,

- rap,

- dancehall,

- hip-hop

Może się to wydawać dziwne, ale tylko wsłuchując się w twory tych kategorii, mogę skupić się na kreowaniu rysunków. Wystarczy, że wczuję się w rytm i momentalnie zaczynam wykonywać postawione sobie za cele zadania, bardziej udanie. 

Generalnie robię to, co sprawia mi przyjemność. Kocham poświęcać czas na swoje pasje.  Czerpię z tego przyjemność.


„Najważniejsze w życiu jest czerpanie radości z rzeczy błahych.”  ♥ 


Dobrze, dobrze... przedstawiłaś nam kilka faktów związanych z Twoją osobą, ale również ciekawi nas jaka jesteś.

Moją odpowiedź brzmi następująco: 

wrażliwa, wyrozumiała, pomysłowa, emocjonalna, cierpliwa 

W tych paru słówkach opisałam samą siebie.

Jestem kobietą z artystyczną duszą. 


 „Artystka – przedstawicielka płci pięknej, która jest wrażliwa na piękno,

ma umiejętność dostrzegania detali i czerpania  przyjemności z małych 

rzeczy.”  


                                                 To właśnie cała Ja. 


Sort:  

witaj Plebsiku na Stimajcie :D tęskniłam wcale nie :P

Congratulations @hatikunatiku! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Comment
You got a First Vote
Award for the number of upvotes
Award for the number of comments
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Witam w społeczności steemit :) I czekam niecierpliwie na dalsze Twoje kroczki na tej platformie :)

Witam serdecznie steem i życzę miłych wrażeń!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69746.86
ETH 3747.17
USDT 1.00
SBD 3.80