Herkese selam.. Hi everyone..

in #introducemyself6 years ago (edited)

TR
Herkese selam. Steemit'e yani aranıza yeni katıldım ve burada olmaktan çok mutluyum. Yaşadıklarımı, hobilerimi ve keyif aldığım her şeyi sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyacağım. Öncelikle biraz kendimden bahsedeyim.

Ben Recep Demirel, 1992 İstanbul doğumluyum. 2011 yılında Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nde Jeoloji Mühendisliği bölümünü kazandım ve 2011'den beri Çanakkale'de yaşıyorum (evet halen mezun olamadım :D).

Sevdiğim şeyler ve hobilerim olarak doğayı, motosiklet kullanmayı, konsol oyunu oynamayı, balık tutmayı, maket-minyatür objeler yapmayı ve her türlü ıvır zıvır, el emeği gerektiren hobiyi sayabilirim.

Burada iyi anlaşacağımıza ve güzel şeyler paylaşacağımıza eminim. Sağlıcakla kalın :)

EN
Hi everyone. So I joined Steemit and i am very happy to be here. I will be happy to share with you, my hobbies and everything i enjoy. First of all, i'm talking about myself.

I'm Recep Demirel, born in 1992 in Istanbul. I got the Department of Geological Engineering at Çanakkale Onsekiz Mart University in 2011 and have lived in Çanakkale since 2011 (yes I still can not graduate: D).

I can count nature, motorcycles, playing console games, fishing, making model-miniature objects as things I like and my hobbies.

I'm sure we'll get along and share some nice things here. Stay healthy :)

Sort:  

Hoşgeldin Reco. Çekirdeğimi aldım paylaşımlarını heycanla bekliyorum :))
@turbot !welcome

Merhaba @ironhand,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

@turbot Teşekkürler, yazıları okudum ve Discord sunucusuna da katıldım :)

hoş geldiniz steemite ve tr ailesine

@matematikciemre Hoşbulduk hocam. Matematik İle İlgili Kamyon Arkası Yazıları postunuza çok güldüm :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71443.06
ETH 3660.17
USDT 1.00
SBD 3.73