You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dowiedzcie się w końcu co nieco o mnie..!

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Fajnie się czegoś więcej dowiedzieć o Tobie i widzę ze trochę wspólnych zainteresowań tez jest (zajmuje się głównie tradingiem a kiedyś grałam w pokera). Ja tez po angielsku nie pisze bo po prostu stawiam na relacje i prawdziwy kontakt z ludźmi a tu to czuje. Kiedyś próbowałam na innym koncie po angielsku ale jakoś to nie było to samo mimo większych upvote niż tu na polish. Teraz przymierzam się do nagrywania tez jakichś filmików bo ciągnie mnie do czegoś nowego. Powodzenia No i czekam na nowe ciekawe wpisy :)

Sort:  

Jest dokładnie tak jak mówisz..
Świetne mi się tu przebywa i nie mam chęci szukać szczęścia na innych tagach.

A w pokera to on-line czy live? 😀 Może jakiś heads-up?

Ja też właśnie rozważam filmy, ale to jeszcze długa droga.. Jeśli w ogóle?

Dzięki za odzew i miłej nocy☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59043.03
ETH 2983.41
USDT 1.00
SBD 3.72