Kto to jest Baro89? Czyli o mnie i jak trafiłem na Steemit.

in #introduceyourself6 years ago

FB_IMG_1528740564290.jpg

Witam wszystkich użytkowników platformy Steemit.
Zdecydowałem się napisać coś o sobie, bo jednak fajnie przedstawić się innym, żeby wiadomo było z kim ma się do czynienia 😛.

Jednak na początek chciałbym podziękować osobom, dzięki którym tutaj się znalazłem. Gdyby nie @Carrioner i @Rafonixofficial, chyba nigdy nawet nie dowiedziałbym się o tej platformie, dlatego jeszcze raz bardzo dziękuję.

Teraz można pomyśleć, że założyłem konto tylko po to, aby oglądać filmy lub streamy na Dlive. Tak miało być pierwotnie, jednak coś się zmieniło. Zobaczyłem jeden artykuł, drugi, trzeci i zaczęło mnie to interesować, szczególnie dlatego, że fajnie się to wszystko czyta, a artykuły są konkretne i merytoryczne. Zacząłem brać udział w dyskusjach pod artykułami no i pomyślałem, że fajnie byłoby spróbować napisać swój artykuł.

Wiem, że mistrzem pióra (tudzież klawiatury) nie jestem, ale jak widzę, że ktoś daje upvote to serce się raduje. Dlatego dziękuję wszystkim za każdy Follow, upvote oraz komentarz pod tekstem, bo to bardzo motywuje do dalszej pracy.

No tak... ja tu się rozpisuję a nawet nie napisałem jak mam na imię :) Mam na imię Bartek i obecnie mam 29 lat (w przyszłym roku zmiana kodu na 3 z przodu). Mieszkam od 3 lat na wschodzie Niemiec, a konkretnie w miasteczku Ludwigsfelde niedaleko Berlina z moją 1,5-roczną córką oraz narzeczoną. Na codzień pracuję w fabryce samochodów, do pracy jeżdżę rowerem, bo zawsze to jakiś sport a i mam w sumie całkiem blisko, więc szkoda ruszać auta na dosłownie 10 minut.

Interesuję się lotnictwem wojskowym, chyba dlatego, że Tata jest wojskowym i ,,zaraził'' mnie swoim zamiłowaniem do wojskowych samolotów. W wolnych chwilach (ale to naprawdę wolnych) pogrywam sobie na gitarze. Nawet kiedyś wrzuciłem jeden cover na YT w moim wykonaniu, tylko w sumie nie wiem w końcu czy on się podoba czy nie... może sami ocenicie :)

Interesuję się również ekonomią (w szerokim tego słowa znaczeniu) a mianowicie, rynkiem walutowym, polityką ekonomiczną oraz podatkami i Giełdą.

W Polsce, pochodzę z Wałcza (Zachodniopomorskie), tam jest w sumie prawie cała moja rodzina. Zdobyłem stopień licencjata zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim. Miałem też skończyć magisterkę, ale po roku zrezygnowałem, bo chciałem już tylko pracować a studia bardzo w tym przeszkadzały (szczególnie, że studiowałem dziennie i pracowałem na pełny etat).

To narazie tyle o mnie, mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca 😀 Pozdrawiam.

Sort:  

Głosik za fajny post i chyba szczery życzę Ci dalszych sukcesów na steemit i powodzenia.......

Ps. byłam raz w Berlinie w tydzień przed tym wypadkiem co tir wjechał na Jarmark Bożonarodzeniowy.....tragedia;

Dziękuję bardzo😊 okropna tragedia... mam nadzieję, że niemieckie służby pilnują aby nie doszło do następnego ataku.

Dzień Dobry, :-)
Moje strony więc... miło powitać!
W Wałczu chodziłeś do Kazika?

Witam również 😉
Tak, dokładnie do Kazika. Swoją drogą faktycznie jest tam pięknie... Jeziora, lasy... niestety bywam tam teraz raz na pół roku, najczęściej tylko na weekend.


Welcome to Steemit @baro89!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings!

Welcome to steemit @baro89. Join @minnowsupport project for more help. Checkout @helpie and @qurator projects.
Send SBD/STEEM to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Send SBD/STEEM to @tuanis in exchange of an upvote and support this project, follow for random votes.

Witaj na Steemit! Powodzenia :)

Dziękuję 😉

Congratulations @baro89! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86