Merhaba, ben alt komşu, müsaitseniz çaya gelicem. (Tanışma yazısı)


Konu ne zaman dallı budaklı olsa, amaan diyip yazmaya eriniyorum. -sanki çok da umrunuzda-

Hoş buldum öncelikle, uzundur izliyordum uzaklardan sizleri, birçok konu hakkında az çok fikrim oluştu. Önce iş güç arasında ilgilenemeyeceğimi düşündüm. Malum, NEO'nun ne zaman artacağı, XLM'in ne zaman osuracağı, ADA'nın ne zaman acıkacağı hiç belli değil. "Ulan" dedim sonra, sen zaman ayıramıyorsun diye millet neden ayırmasın ki? Ardından bu harika fikrim nedeniyle kendimi tebrik ettim, gittim kendime bir milkshake ısmarladım (insan kendi kendine hand shake yapamayınca başka shake'ler ile geçiştirebiliyor). 

Aradım arkadaşlarımı, dedim böyleyken böyle, şöyleyken öyle. Kafaları karıştı ister istemez. Dünyanın en kafa karıştırıcı eylemi, sorusu, olayı ne olursa olsun, "para" her şeyin anahtarı olacak ki, steemit'e girmeleri, anlattıklarımı anlamalarına yetti. Çünkü sayfanın tepesinde bir başlığın altında 1.500 dolar vardı. Dediler ki "bu gerçek mi?" O sırada özgün içerikmiş, üyelik onayıymış, botlarmış bir kulaktan girdi, öteki milkşeykten çıktı. -Milkshake artık gereksizdi çünkü arkadaşlarımla ayrılırken el sıkışabilmiştim, ama olsundu milkshake güzeldi.

Arkadaşlarımla ayrıldıktan sonra kafamdaki ilk düşünce ağır gerizekalı oluşumdu. Ulan yüzlerce insana bunu tek tek anlatamazsın ki. Geri zekalı oluşumu düşünüşümden sadece birkaç dakika sonra aklıma dahiyane bir fikir geldi (milkshake kafa açıyor); "yutub vidyosu çekmek".

Hemen girdim Adob'un sitesine, Piremiyer yazdım indirdim. (hayaller cyberpunk, hayatlar aylık 60 TL)

En sancılı dönem buydu sanırım. Rahat insanlar burayı çok iyi anlayacaklardır -tabii okuyorlarsa- -inş okuyorlardır- hayatınızın en işkence anı, yıllar sonunda önünüze koyulabilecek düzgün bir içerik üretmek. Hani eskiden diskavri çenılda çin işkenceleri belgeselleri izlerdik. Ha işte onlar halt etmiş. 

Olm rahat adamım ben. Aç yıllar önceki radyo yayınlarımı, ıııııı'layan, gülen, dili sürçen insanım. İzle seminerlerdeki konuşmalarımı, bi' samimiyet var, bi paylaşım var. Yutup öyle mi? yutup zalim, yutup hain, yutup pu kaka.

Bu güne kadar yaptığım işler hep ilgi alanları o işler olan insanları ilgilendirdi ve bu işler genelde hep karşıt veya alt kültürdü. Radyo yayınını 50-60 kişi dinliyordu ama bi' şey beklediklerinden değil. Atölyelerimize 15-20 kişi geliyordu ama o konuyu merak ettiklerinden. Dolayısıyla hep samimi bir ortam oluşmuştu. Muhattap olduğun -muattap da olabilir bilemedim- insanlar, ortak paydalarınızdan ötürü hataları tölare -tölere de olabilir- ediyorlar, yardımcı olmaya çalışıyorlar, samimiyetinize güveniyorlardı. Yutup öyle değil. Hiç tanımadığın, seni bilmeyen, samimiyetin hakkında fikri olmayan bir hödük vidyona denk gelebiliyor. "KORKUNÇ"

Bunun olabilme ihtimali bile en az birkaç gün uykularımı kaçırdı (paralel evrende birkaç gün bizim evrenimizde 1 saate denk geliyor.) (Vidyo çekicem dediğim gün çekmeye başlamamla ilk cümlem çelişsin istemedim) (Evet bitcoin düşünce paralel evdende HODL yapıyorum haha çok komik).

Vidyoyu çektim tamam her şey güzel, sonra napçaz? Elde ürün var, potansiyel kullanıcılara nasıl ulaştırıcaz? 

Nereyi bulduysam paylaştım vidyomu, izleyin laaayn diye. Ben bekliyorum ki insanlar teşekkür edecek (paralel evrenden kendi evrenimize geldiğimi unutmuşum tabii), vidyom bir dislayk aldı ki üffff. Bilmeyenler için hemen tercüme edeyim, dislayk demek, senin yapacağın işin geçmişinde bitcoin alaydım ki günü gelince satar iyi para kazanırdım demek. Şaka şaka, dislayk bildiğin enes batur videolarında bastığın tuş işte. TEK ÜZÜLDÜĞÜM ŞEY ENES BATURLA AYNI KEFEYE KONMAK OLDU. (konmak burada bir dala konmak anlamı taşımamaktadır.) (Konmak herhangi bir anlam taşımamaktadır, zira konmak bir kelimedir ve kelimelerin herhangi bir şey taşıyabilecek kolları yoktur.) Sonra vidyo çekmeye devam ettim. Bu sırada NEO nasıl artıyor ama görmeniz lazım. Dışardan ses gelmesin diye kayıt sırasında camları kapattığım için kısım kısım eriyen ben, artışa sevinecek enerjimin kalmamasından yattım uyudum her vidyodan sonra.

Zannediyorum ki emeklerim azcık karşılığını verdi, vidyolarımı izleyen onlarca insan üye oldu steemit'e. Sadece bana değil, onlara da hoşgeldin olsun bu yazı. Hoşgeldiniz dostlar!

Nasıl başlayacağımı bilmediğim gibi nasıl bitireceğimi de bilmiyorum çoğu zaman, bir şekilde başlayınca gidiyor ama bitmiyor meret. Sigara gibi değil. Onu çektikçe bitiriyorsun ama yazmaya bir başladın mı yazasın geliyor. 

Çok klişe ve standart bitireyim madem;

Kimseye bilgi katmak gibi salt bi amacım yok. Arada bildiklerimi paylaşırım, arada boş yaparım, sıkça da kelime şakası. Birçok şeyle az az ilgileniyorum.

Mesela haftasonları Formula 1 yarışlarını asla kaçırmam. -birçok kimseler "ben de bunu kim izliyor diyordum" dese de bence çok keyifli-

Haftada en az 3-4 kere satranç oynamaya çalışırım. -Son aylarımın tamamını geceli gündüzlü borsa takibine vermiş olsam da, tuvaletler boş yapmak içindir.- Herkesin iddia ettiği gibi kitap okurum ben de, ama genelde ya bilimsel olur bu kitaplar ya da şiir. Öyle kişisel gelişimmiş, popüler kültürmüş yok anam onlar bizde. Bilimsel okuma yapmamdan mütevellit Evrim Ağacı grubunu çok severim. Zamanında elimden geldiğince yardım etmeye çalıştığım bu oluşum -haşa ben kimim benim yardımıma ihtiyaç duyacak- hala dünyadaki en keyifli Türkçe içerik üreten oluşumdur bence. -İNANIR MISINIZ KENDİLERİNİN STEEMIT HESABI VAR-

Bir konu hakkında bilgisi olan insanlarla o konuyu tartışmayı çok severim. Kolay yoldan toplumsal statü kazanmaya çalışanlardansa -tahmin edebileceğiniz gibi- nefret ederim. 

Pastafaryanım, kutsalıma asla dil uzattırmam. 

İnsanların söyledikleriyle değil, yaptıklarıyla ilgilenirim. Bu yüzden steemiti şöyle kullanıcam böyle kullanıcam demiyorum, bu dille, ilgi alanlarımda kendi fikirlerimi yazacağımı taahhüt ediyorum. Bu sözleşmeye bağlı kalmazsam takip etme sözleşmenizi tek taraflı fes edip kafanıza takabilirsiniz.

Umuyorum ki steemit ekosisteminde bana ayıracak yarım popoluk yeriniz vardır, arkayı beşleyelim ben geldim.


So Say We All!


Kapak görsel
Gif

Sort:  

Welcome to Steem Community @hasretgunes! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

@hasretgunes, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

ilk türkçe yorumu da ben atayım hoşgeldin so say we all (türkçe yapılanmanın gavur adısı)

hoş buldum :)

Welcome to Steem, @hasretgunes!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 3144 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : SteemPlus 2.17.8 : Rewards and Links tabs on Busy.

Congratulations @hasretgunes! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Russia vs Croatia


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Steemit'e hoş geldiniz😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97