You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kim jest KapitanPolak i jakie są jego plany?

Dotarłam do końca:)
Co prawda obserwuje cię od niedawna i raczej nie udzielam się u ciebie. Dzisiejszy wpis bardzo mi się spodobał. Fajnie, że zawarłeś w nim tak dużo tak ważnych szczegółów. Takie przedstawienie się konkretne sprawia wrażenie osobie czytającej, że zaczynamy się kolegować, bo przecież już tyle o tobie wiem hehe:)
Osobiście bardzo podoba mi się to w jaki sposób świętujesz te swoje osiągnięcia wymienione na początku.
Ja w porównaniu z tobą jestem nikim tutaj (w porównaniu prawie z wszystkimi hehe). Jeżeli potoczy mi się tak jak tobie tutaj to chciałabym świętować w ten sposób co ty.
A na koniec- gratuluje i życze powodzenia i tutaj na steemicie ale przede wszystkim w życiu, miłości i z budową domu. Fajnie, że masz takie wartości.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63582.02
ETH 3289.90
USDT 1.00
SBD 3.88