You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kim jest KapitanPolak i jakie są jego plany?

in #introduceyourself6 years ago

Całkiem przyjemnie czytało się taką spowiedź :) Fajnie jest jeszcze bliżej poznać kogoś, kogo zna się głównie na podstawie jego artykułów.

Czytam chyba wszystkie Twoje teksty, więc można powiedzieć, że jestem Twoim fanem :D Dlatego życzę Ci jak najlepiej w życiu prywatnym oraz zawodowym, a także w realizowaniu się w pisaniu.

Sort:  

Myślę, że dla wielu użytkowników Steemit moja tożsamość nie jest zagadką. A nawet w pewnym poście na tej platformie zdjęcia z moją osobą wrzucałem ;-) A wiele informacji o sobie przemycam w różnych tekstach.

Cieszę się, że miałem udział w tym, że zostałeś tutaj :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64008.01
ETH 3308.26
USDT 1.00
SBD 3.93