Coś o Lambda78

Witam Steemiarzy z Polski, jest to mój drugi post na steemit związany z kim jestem i jakiem mam plany bo poprzedni został ocenzurowany przez carrioner. za co? Penie dlaczego że w jego poście użyłem argumentów których on nie mógł obalić a poza tym jest radykalniejszy w ateizmie od komunistów a ja jestem zwykłym chrześcijaninem. Zaczynamy?
Jestem Adam ale na steemit jestem znaczy jako Lambda78. Mam olbrzymią kreatywną, lubię czarny humor. Jestem też fanem Astronomii, Terrari, a także początkującym pisarzem książki. I z tym będą związane moje posty, zamierzam tu umieszczać ciekawostki Astronomiczne, Terrari oraz rozdziały mojej książki. I mam też do was drodzy czytelnicy. Ta penie będzie prosił o upvoty i followersy. Owszem ale także o pomysły do fabuły mojej pierwszej książki. Także dzięki za uwagę i prosił bym o upvoty i followersy.(sorry za błędy ortograficzne ale dysleksja) ELO.

Sort:  

W pierwszym poście wpominałeś, że masz dysleksje. A w odniesieniu do swojej książki pisałeś, że w wordzie jest autokorekta. Nasuwa się pytanie czemu nie piszesz swoich postów w wordzie i ich nie kopiujesz tu?

że w wordzie jest autokoretka było w formie żarty. Jedyne co pisałem w wordzie i było to związane ze steemit to było to co miało być w prologu.

Welcome to steemit @lambda78. Join @minnowsupport project for more help. Checkout @helpie and @qurator projects.
Send SBD/STEEM to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Send SBD/STEEM to @tuanis in exchange of an upvote and support this project, follow for random votes.

Cóż carrioner jest idealnym przykładem wojującego ateisty. Tym samym staje się niczym czym muzułmanin, przyjeżdżający do europy i próbujący narzucić innym swoją wiarę różnica jest tylko taka że nie ucieka się do napaści fizycznych

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01