You are viewing a single comment's thread from:

RE: Narodziny pasji

in #introduceyourself6 years ago (edited)

czarnobialy tv, tasmy magnetofonowe, komputer 8 bitowy, telefon stacjonarny, domofon, mieszkanie w bloku, zamiast Fb, wyjscie na podworko do kolegow i kolezankek. 30lat pozniej 500znajomych na FB a nie ma z kim wyjsc na Piwo :) Ktory swiat byl fajniejszy?

Sort:  

Oczywiście, że ten dawniej. Jednak teraz też można żyć podobnie jeśli aż tak bardzo nam cywilizacja przeszkadza. Nikt nikogo nie zmusza do bycia na topie ( nawet nie wiem czy tak się jeszcze mówi ). Kiedy odkryłam co sprawia mi największą przyjemność, zaczęłam realizować te swoje pasje, marzenia. Nie lubię tej całej pogoni za pieniądzem, nowymi gadżetami, w ogóle nie lubię technologii. Nie oglądam nawet telewizji ( albo bardzo rzadko ) bo nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć... Za to przenosząc się w czasy dawnych Słowian i Wikingów poczułam prawdziwe życie, odkryłam w sobie nowe talenty i zdobyłam nowych przyjaciół; ludzi myślących, zdolnych, mądrych... Jeśli się robi to co się kocha to nie ma znaczenia czy ktoś jest kasjerem w sklepie czy ma doktorat z antropologii, wszyscy jesteśmy równi i dobrze się ze sobą bawimy, w tym świecie podziały znikają.

Dokładnie. W życiu trzeba mieć pasję.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67486.09
ETH 3496.35
USDT 1.00
SBD 3.15