O architekturze, wnętrzach i...

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Cześć!

Chociaż na steemit jestem już od pewnego czasu to chciałabym się przedstawić polskiej społeczności:)

Kim jestem i czym się zajmuję

Jestem architektem i prowadzę własną mini pracownię MANA studio. Na co dzień zajmuję się głównie projektowaniem wnętrz, robieniem wizualizacji architektonicznych. Z taką tematyką będą głównie związane moje posty i artykuły na steemit. Postaram się podsyłać i opisywać ciekawostki ze świata design'u i wnętrzarstwa.

Architektura

Będę się dzielić ciekawszymi projektami i wydarzeniami związanymi z architekturą i z pracownią MANA studio. Może coś o warsztacie pracy, technicznnych aspektach czy o prowadzeniu pracowni?
Link do strony MANA studio



Moje mieszkanie, DIY, gotowanie

Nieustająco jestem w trakcie remontowania i dekorowania własnego lokum. To może być tematem wielu moich postów. Jeśli ciekawi Was jak niekoniecznie drogo, ale z pomysłem urządzić mieszkanie to postaram się pomóc:) Może pokuszę się też o jakieś DIY bo kolejną moją pasją jest buszowanie po targach staroci i odnawianie starych mebli czy przedmiotów:) Następną jest gotowanie. Niestety jak dotąd są to głównie improwizacje i zazwyczaj zapominam o spisaniu przepisu. Może steemit mi w tym pomoże i będzie motywacją, żeby co fajniejsze dania udokumentować i zapisać recepturę:)


Praca magisterska

W najbliższym czasie opiszę też swój projekt magisterski wykonywany podczas studiów na Aalborg University w Danii razem z @curiosit.

Do zobaczenia na steemit!

Sort:  

No to witam na steemit, tematyka pokrewna mojej więc chętnie daje Fallow i Up na dobry początek. Czekam na jakieś fajne projekty, może coś mnie zainspiruje :) pozdrawiam

Dzięki! Niedługo opiszę tutaj projekt magisterski:)

Hej ;-) powodzenia zycze ;-)
P.S. Popraw link do profilu curiosit (brakuje malpki), maly hint, nie trzeba robic linka, mozna po prostu od razu napisac @curiosit ;-)

przyznaję się do błędu, to ja tak poradziłem żeby linki pisać, a to dlatego, że w podglądzie posta wcale takiej nazwy użytkownika (np. @curiosit) steemit nie koloruje. Dopiero teraz widzę, że po opublikowaniu jednak działa :)

Yupe, tylko w podgladzie nie pokazuje, ale pozniej dziala tak jak trzeba ;-) powodzenia!

Dzięki, już poprawione:)

Witaj na Steemit! Nie mogę się doczekać wpisów o wykończeniu i dekoracji wnętrz. Bardzo ładny i pieczołowicie sformatowany post, gratuluję! :)

Dzięki! Już niedługo kolejne posty, a w nich przedstawię kilka moich projektów wnętrz, a także projekt magisterski. A w przyszłości może i inne tematy :)

Welcome to steemit !!
I hope you enjoy finding common issues with people and learning new things. you can follow my blog @jangkeum and even give me upvote ..

z przyjemnoscia podpatrze projekty DIY :) witaj na Steemit!

Artykuł zawiera lokowanie produktu ;)

Ale za to jakiego :)

Coraz "wszechstronniejsza" staję się nasza społeczność ;)

Witaj.

witaj @literan to masz nastepnego followersa :) ze tak powiem "wkręca" mnie temat architektury - sporo tez jej fotografuje - napewno niebawem zacznę postować na ten temat. Jesli interesuje cie fotografia zapraszam na swojego bloga.

Przepiękna kuchnia (i ten parkiet! <3).

Witaj wśród nas. Powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50