Hi

in #introduceyourself6 years ago

Hello
My name is Filip and i like taking photos am here to share with u my work and hear some tips about photography. ^^ Also i love computers, tv shows, movies and i play a lot of games.

Cześć
Gdzieś na youtube spotkałem się z filmem o polskiej społeczności gdzie prowadzący zachęcał do pisania również w naszym języku a więc do dzieła!
Jestem Filip i lubie robić zdjęcia, chciałbym podzielić się z wami moimi "pracami" oprócz tego kocham komputery, seriale, filmy i gry.

And thats me/ to ja
image

Sort:  

Witaj !

Hello Filip, welxome

Welcome m0n0! You seem to already be doing well. Good luck in the steem world

Witam na pokladzie 👍
Steem on ...

Hi Filip Welcome to Steemit!

gdzie prowadzący zachęcał

kto tak dobrze mówi o Steemit? :)

kanał Follow H3rmes a tutaj chyba jako H3rmes
P.S świat taki mały Oława świetne miasto :D

Witam, gdzie można zobaczyć twoje zdjęcia, umieszczasz na jakiejś stronie poświęconej fotografii, lub banku zdjęć? Moim zdaniem najlepszym miejscem jest Shutterstock http://www.shutterstock.com/g/DanielMarkiewicz?rid=188954840

Prowadziłem instagram ale niestety ucinają mocno zasięgi. Tutaj zamierzam też powrzucać trochę swoich zdjęć.
https://www.instagram.com/m0n0chrome/

Ja nie używam instagrama, ale jest wiele stron prowadzacych konkursy fotograficzne z nagrodami, na przykład https://goo.gl/vQa1ab można wygrać po kilkaset $$$ za zdjęcie :)

Do konkursów chyba jeszcze za mało wprawy mam :D ale warto wiedzieć, dzięki

Cześć Filip :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Dziękuje bardzo

Witamy na pokładzie Filip :)

Cześć Filip! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66996.44
ETH 3098.15
USDT 1.00
SBD 3.72