Moje plany na wakacje związane ze STEEMIT

in #introduceyourself6 years ago

Witam ponownie.

Dawno nic nie wstawiałem na blockchain STEEMIT z powodu szkoły. Na szczęście pierwsza klasa liceum jest już za mną. Póki są wakacje, zamierzam z nich korzystać właśnie w celu nadrobienia zaległości na STEEMIT. Ponieważ jestem typem, który będzie dążył do celu nie zważając na przeciwności, planuję również przyłożyć się do nauki biologii oraz chemii (te przedmioty są moimi przedmiotami kierunkowymi). Chodzi mi głównie o dobre przygotowanie się do matury, aby dostać się na wymarzone studia - weterynarię na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.

Poza tym, kilka rzeczy się zmieniło. Na przykład: w pierwszym poście pisałem, że planuję wyjechać z Polski do Arizony, jednak pomysł ten odwidział mi się i postanowiłem, że przeniosę się jeszcze bardziej na zachód Stanów Zjednoczonych - do Kalifornii, w okolice Los Angeles. Pomysł ten podsunął mi oczywiście kolega z klasy.

Większość wolnego czasu spędzałem głównie na oglądaniu filmów na YT - platformie, która od jakiegoś czasu schodzi na psy, banując każdy kanał, który nie jest "family friendly" i skrytykuje zachowanie dowolnej osoby - filmy są ściągane za "mowę nienawiści", "nękanie" itp.

Odstrasza również spierdolona umysłowo społeczność YT. Ci ludzie trzymają się zasady, że "kto ma więcej subskrypcji ten ma rację", wyzywają każdego, kto skrytykuje zachowanie ich boga internetu, także wejdą do ciebie na kanał i zaczną cię hejtować za to, że wyjaśniłeś ich w komentarzu pod innym filmem. Raz miałem taką sytuację, że napisałem do jakiegoś randoma, aby nauczył się konstruktywnie wypowiadać - po prostu dobrze mu poradziłem - a ten wszedł na mój kanał i skomentował mój film "widać że matka piła z tobą w ciąży". Zwykły imbecyl, który ma smutne życie i jedyne co potrafi to wyzywać osoby mądrzejsze od niego. Oczywiście dostał za to bana.

Większość twórców również wrzuca filmy sponsorowane tylko i wyłącznie, ponieważ widzą, że takie filmy dobrze się sprzedają i na tym zarobią - pazerność. Inni robią tak tylko z obawy przed banem itp. Wielu twórców na YT - w szczególności niektórzy z tych większych - potrafi ogłupiać ludzi, szerząc dezinformację i zidiocenie. Oczywiście są wyjątki - są to osoby tworzące kontent naukowy, edukujące ludzi. Niestety, są one rzadziej oglądane, ponieważ chłam lepiej się sprzedaje.

Tego nie można powiedzieć o społeczności STEEMIT, która jest bardzo miła i widzi, że nie opłaca się być hejterem. Chociaż mimo wszystko, trafi się taki typowy Janusz, który da ci flagę tylko dlatego, że zarabiasz więcej od niego.

Mam również kilka informacji, mianowicie: w wolnym czasie zrobię próbnego live'a na DLive z wybranej przez siebie gry. Nagrane przez siebie filmy będę wrzucał jednocześnie na DTube oraz DLive, chyba z jasnego powodu.

Nie jestem takim typem, który zrobiłby coś głupiego dla pieniędzy, chociaż nie ukrywajmy, że 17-latkom zależy na pieniądzach dla siebie. To coś więcej niż kieszonkowe, które dają nam rodzice.

Zdjęcia:

https://pixabay.com/pl/veligandu-island-malediwy-veligandu-1044366/

https://www.google.pl/search?q=youtube+banned&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZ1YuR7erbAhXJWiwKHW5ED5wQ_AUICigB&biw=1538&bih=700

https://www.publicdomainpictures.net/en/view-image.php?image=164559&picture=dollars-background

Sort:  

Tego nie można powiedzieć o społeczności STEEMIT, która jest bardzo miła i widzi, że nie opłaca się być hejterem.

Społeczność, na którą narzekasz w poście zaczyna się powoli i tutaj pojawiać, więc wcale nie jest tak idealnie ;) Ale trzymam kciuki za każdego, kto próbuje trzymać poziom na Steem.

Chociaż mimo wszystko, trafi się taki typowy Janusz, który da ci flagę tylko dlatego, że zarabiasz więcej od niego.

Takie sytuacje praktycznie tutaj nie występują. Nikt nie marnuje swojego głosu "na złość", bo to się nie opłaca w ogóle. Flagi praktycznie zawsze są uzasadnione, szczególnie od silniejszych kont, bo osoby takie są znacznie dłużej na platformie i naprawdę starają się dbać o jej dobry.

Powodzenia, nie zniechęcaj się marnymi zarobkami na początku ;) Wszystko przychodzi z czasem ;)

Tak, to prawda. Zgadzam się w 100%. I dziękuję za wsparcie :D

Congratulation! Your post have been upvoted and resteemed by @guruvaj.
Continue posting content.
Good day to you.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64453.46
ETH 2971.59
USDT 1.00
SBD 3.59