Nowy wita się i zaprasza do swojego świata

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Cześć!
Jak zapewne wiecie że początki potrafią być ciężkie i dla mnie także jest to bardzo ważny moment w którym poświęciłem sporo czasu by w końcu przywitać się z wami w pewnym sensie w oryginalny i kreatywny sposób więc mam nadzieję że zostanie odebrane to pozytywnie:)


Jak to zostało przyjęte za stosowne na początku najpierw należy się przedstawić i opowiedzieć coś o sobie lecz ja pragnę z obłoku tajemniczości powoli odkrywać się przed wami i swoje życie więc będziecie mieli okazję poznawać mnie na bieżąco:)


Chcę żebyście najpierw poznali moje wnętrze i styl pisania.

** Jako że więcej wam powie to jaki jestem wewnątrz i pozwoli poznać mnie lepiej niż nawet godziny rozmów czy wysłuchanie informacji o mnie to witam was w swoim świecie pełnym pasji i pulsującej pozytywnej energii:) **


Uwielbiam spędzać czas aktywnie z bliskimi mi osobami co daje mi mnóstwo pozytywnej energii albo po prostu trenując:) Z czasem także bardzo chciałbym poświęcać swój czas na wspieranie różnych akcji dobroczynnych i organizowanie imprez okolicznościowych:)
Jako ciekawostkę powiem wam że brakuje mi czasu by pogodzić ze sobą to co ubóstwiam - ponadto "pobawić" się w airsoft gun albo chciałbym zapisać się na sztuki walki lub kurs tańca:) Swoją drogą niektórzy są nawet zdania że sztuki walki w pewnym sensie są jak taniec:)

image

Natomiast moimi pasjami są podróże te bliskie a także dalekie ale w pewnym sensie różnie się postrzeganiem pojęcia "podróży" więc dla mnie to oprócz zwiedzania "miejsca" jest to także poznawanie danej społeczności czyli ludzi tam żyjących i informacji o ich kulturze (gwarze, poglądach, sposobu życia a także tym jak żyły tam poprzednie pokolenia której zasługą jest chociażby wyróżniający się architekturystycznie wygląd budynków) ponieważ to oni sprawili że to miejsce wygląda tak jak wygląda. Ze względu na zamiłowanie do podróży uwielbiam także spędzać czas na łonie natury napawając się świeżym powietrzem i chłodnym wiatrem pośród dźwięków natury i pięknych zapierających dech widoków:)
Kolejną moją pasją jest rozwój i zdobywanie wiedzy na różne tematy co daje mi ogromną radość a także poszerza moją wiedzę czy nawet poglądy i sposób patrzenia na życie:)
Najbardziej interesuje mnie psychologia, mentalizm, ezoteryka, hipnoza, marketing, prawo i szeroko pojęty biznes a także w przyszłości chce otworzyć coś własnego:)

Jeśli przeczytaliście do końca to bardzo miło mi:)

Sort:  

Hej. Witaj na steemit. Jeśli chodzi o taniec i podroze to zapraszam do siebie. Powodzenia. Warto wstawić zdjęcie w poście powitalnym:)

Hej. Właśnie zauważyłem i muszę przyznać że zainteresowała mnie Twoja twórczość:) Dziękuję za przywitanie i wskazówkę:)

Witamy w gronie użytkowników Steemit. Rozgość się :)

Miło mi wśród was gościć :)

Cześć :D powodzenia z pisaniem i otwieraniem

Hej:) Z pewnością przyda się:) Imponujące zrobiłeś przedstawienie się;)

Witaj @masterq ^^ czekam na kolejne posty :)

Cześć @klaudia69 :) Bardzo mnie to cieszy <3 miło widzieć tam ciepłe powitanie :)

Witamy na steemit ;)

Witaj i powodzenia!The sky is the limit😀

Nice to meet you, @masterq! Welcome to Steemit!

Welcome masterq !!!
So glad you started posting and joined steemit ! Can't wait to read more from you.

Witaj! Życzę powodzenia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59