Mój powitalny post na Steemit ;)

Cześć! Jak wszyscy wiemy nic nie dzieje się bez przyczyny, także i założenie konta tutaj również nie jest przypadkowe. Nie raz i nie dwa podglądam co mój mąż - znany Wam tutaj jako @imperfect-one - robi na tym serwisie, coraz częściej czytałam posty przez Was dodawane i muszę przyznać, że coraz bardziej wciągała mnie ta społeczność. Ale ileż można bazować na czyimś koncie... więc czas nadszedł i na mnie ;)

Kilka słów o mnie bo przecież nie wypada tak bez prezentacji, prawda?
Mam na imię Ola i mieszkam we Wrocławiu. Moje życie obraca się głównie wokół WYCHOWANIA. W szczególności na dwóch płaszczyznach. Jako, że z wykształcenia jestem pedagogiem jest to nieodłączny element mojej pracy, a co więcej całkiem niedawno stałam się mamą. Także i tutaj mam szerokie pole do popisu ;)

Matka Polka, obecnie w stanie spoczynku zawodowego, pochłonięta dzieckiem i życiem pani domu nie zapomniała o tym co sprawiało jej najwięcej przyjemności wcześniej. O czym mowa? Podróże, zarówno małe jak i duże. Każde nowe miejsce sprawia, że czuję się dużo bogatsza ;) Bo co sprawia więcej przyjemności niż nowe doświadczenia? Kulinaria, wyłącznie w amatorski sposób coś tam sobie próbuje gotować, a jeszcze bardziej niż gotować lubię jeść! Muzyka, całkiem sporo koncertów już za mną, a mam nadzieję, że jeszcze więcej przede mną. Muzyka na żywo zawsze sprawia, że czuję się doskonale.

Można zatem się spodziewać o czym będę pisała. Z pewnością te tematy się powielają ale każdy się chyba zgodzi, że trudno je wyczerpać. Przecież każda osoba ma inne doświadczenia, a my żądni wiedzy chcemy więcej i więcej... Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do obserwowania mojego bloga i pozostania ze mną na dłużej ;)

ola.jpg

Sort:  

Cześć żona :)

Ha ha :D - dobre :)

No co Ty, weźże daj coś z siebie przy tej okazji ;)

Już się tyle nagadałem namawiając ją, że to w zupełności wystarczy :P

A, rozumiem :))

Dobrze, że zdecydowałaś się dołączyć. Witaj.

obyś miała rację Ania ;) dzięki!

Witamy w ekipie Steem, mam nadzieję, że będzie ci się tutaj miło pisało ;)

oby, oby ;) pozdrawiam

Witamy:) ja sam jestem nowy i jeszcze nie ogarniam wszystkiego ale cieszy mnie widzieć że jest tu Polska zgrana społeczność:)

Welcome to this great community.
I hope you will have a huge success.

Witaj na Steemit

dziękuję ;)

Witaj, fajnie że do nas dołączyłaś :)
Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Witaj Ewa, dziękuje! zdecydowanie rozgrzewasz tymi greckimi pozdrowieniami. Kolejny nieodkryty przeze mnie teren ;)

Ewa, przy okazji się podepnę z pytaniem - można się z Tobą skontaktować jakoś poza Steemit?

Oczywiście, zapraszam na fb ;) Niestety tutejszy chat mi szwankuje, zapomniałam hasła i teraz mnie nie wpuszcza :(

Zakładam, że na fb nazwa bloga taka sama? :)

Słusznie zakładasz :) "Grecki Bazar Ewy" na fb.

Witam w społeczności! ;)

dziękuję, pozdrawiam

Witaj!
Ja też z małżonkiem. ;) Wcześniej Wrocław, teraz 50 km od.

o proszę jak miło ;) mieszkacie w jakimś fajnym miejscu? warto odwiedzić?

W samej Twardogórze jest parę zabytków, ale nie jest to typowo turystyczne miasteczko. Za to bardzo przyjazne do mieszkania. Gorąco polecam natomiast wizytę w Goszczu - 3 km dalej. No i dalej - do Krośnic na kolejkę wąskotorową i relaksik w tamtejszym aquaparku. :)

O proszę, niby mamy tak blisko a nawet nie wiedziałem o tych miasteczkach. Zanotuję i pewnie poodwiedzamy :)

Warto - zapraszam! Skoro tu tak liczna wrocławska ekipa, to może wrzucę czasem jakąś zapowiedź - bywają fajne imprezy plenerowe, sportowe, koncerty z biletami o połowę tańszymi niż we Wro. :)

No kurde - koniecznie wrzucaj :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73