Merhaba, Metolojik de burada! Tanışalım

in #introduceyourself6 years ago (edited)

           Merhabalar Metin ben. Kendimi anlamaya çalışırken iş, "Metin bilimi" gibi birşeye dönüşünce Metolojik dedim kendime öyle yapıştı kaldı. (Hayır egoistçe değil ve evet genelde kendime lakapları ben seçiyorum, yeri gelince paylaşabilirim.) Öyle klasik yine birşeylerle uğraşmaya çalışırken Hasret efendi sayesinde burayla tanıştım. Dedim ben de geliyorum!

          Bu zamana kadar uğraştığım şeylerle kendimi eğlendirmeye çalıştığım için bunlar dallanıp budaklandı. Halk arasında duyduğum bir tabiri kullanacağım kendim için ; Herbokolog. (Pek de profesyonel olmayanından) Çünkü haliyle hayatla uğraşıp durmaktan "A şununla da uğraşmak istiyorum." dediğim çoğu şey belli seviyelerde bekliyor beni. Her neyse kısaca bu blogda (blogta?) nelerden bahsedeceğim onu anlatayım. Resim çizmeyi severim. Özellikle karakalem ve anime-manga tarzı çizimler ve portreler. Resimle ilgili eğlenceli çizimler, yazılar çıkarabilirim sanırım. 

          Biyoloji öğrencisiyim. Mümkünse hayatımız boyunca içinde bulunduğumuz ezberci eğitimden çıkıp insanların üstüne düşünmediği basit olayların bilimsel olarak nasıl gerçekleştiği ilgili ufak yazılar yazmak isterim. (Mesela neden hıçkırırız yahu? Bak onu da hâlâ araştırmadım ha.)

          Beni düşünmeye itecek oyunları severim. O yüzden tabii ki satranç... Ama satranç dışında da diğer tahta oyunlarına merak sardım bu ara. Beraber körleme satranç oynamayı öğrenmek isteyen var mı? Lütfen.

          İstemesem de Gramer Naziliği yapıyorum. (Ben de birazcık yapıyorum ama az hata yapmaya çalışıyorum.) Bu çevrede güzel şeyler anlatan ama yazım hatası yapanlar görüyorum. Bir gün kendimi tutamayıp düzeltmeye kalkarsam şimdiden özür dilerim...

          Sonuç olarak konudan konuya atlayabilirim. Yazılarımda fark edeceksinizdir. Ben de hoşbuldum. O zaman...

So say we all!!


Sort:  

Welcome to Steem, @metolojik!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 3133 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : Steemplus 2.18.

aramıza hoşgeldiniz..🙋‍♀️

#tr etiketini en başta kullanmanızı tavsiye ederim, başarılar:)

Teşekkürler. Öyle yapıcam sağolun. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94