Witaj Steemit :)

Cześć Steemianie! :)

Woow ale to fajnie brzmi, czuję się jakbym należała do jakiegoś dzikiego plemienia :D

DSC00229.JPG

Ale do rzeczy. Jestem Minimalna i postanowiłam zarejestrować się na Steemit ponieważ obiło mi się o uszy, że to ciekawa przestrzeń, pełna ciekawych ludzi. A ściślej mówiąc taką dobrą reklamę mój luby @arka.noego Wam zrobił :D Z reguły lubię obserwować, dociekać, analizować, snuć różne teorie (niekoniecznie spiskowe ale tak, to też mi się czasami niestety zdarza ;)) więc mam nadzieję, że znajdę tu dla siebie jakiś fajny kąt, kogoś kto chętnie nawiąże dialog dzieląc się swoimi spostrzeżeniami bądź ja takiego kogoś namierzę swym “sokolim” okiem :D No i że po prostu będzie ciekawie :)

Jeżeli miałabym przybliżyć Wam trochę swoją osobę to musicie wiedzieć, że kocham góry, kocham jeeeeeść, spacerować, gotować, spacerować, słuchać muzyki, spacerować i aktywnie spędzać czas. Aha no tak, jeszcze spacerować.. chyba mam już zespół niespokojnych nóg i z powodzeniem mogłabym zacząć wytwarzać prąd poprzez to ciągłe chodzenie :) Interesuje mnie medycyna niekonwencjonalna, ziołolecznictwo, dietoterapia i wszystko co związane z naturalnym trybem życia i tak właśnie staram się żyć. W zgodzie z naturą.
Jest ze mnie nieprzeciętna kociara. Mam totalnego bzika na punkcie kotów i to do tego stopnia je ubóstwiam, że gdybym nie była młoda pewnie bym była postrzegana jako stara panna ;D Posiadam raczej artystyczną duszę, czasem stworzę jakąś dekorację, czasem coś nabazgram, czasem do reszty pochłonie mnie quilling (i to na tyle, że zza papierowych pasków mnie nie widać) a czasem nawet poprzestawiam różne przedmioty w domu, wszystko to oczywiście w imię dobrego przepływu energii ale chyba kiepski ze mnie specjalista feng shui bo krótko po tym słyszę tylko jak mój chłop się drze “Kurłaaa! Kładłem tu młotek, dzie łon jest?! Znowu robiłaś porządki?!” Taaa… A ja się później w warzywniaku głowię szukając w torebce portfela na ch*j mi młotek... Także tego.. to by było na tyle.

P.S. Gdyby ktoś nie wiedział co to jest quilling, to taka technika papieroplastyki. Tworzy się ozdoby, obrazy, kartki okolicznościowe itp. z wąskich pasków papieru zwiniętych w kształt spirali, następnie odpowiednio uformowanych w palcach i przyklejonych na daną płaszczyznę.

A wygląda to mniej więcej tak:
quill.jpg

P.S. 2 (serio już ostatnie ;))
Poznajcie moją drugą miłość życia ;D
IMG_20180819_154053(1).jpg
"Nie no ta kawa to lura jakaś, zero kopa, zieeew...chyba pójdę się zdrzemnąć troszeczkę"

Bajoo!

Sort:  

Welcome to steemit family! Good luck! I am sure that you will fully enjoy your journey here:)

super intro @minimalna :D

yy, ale mam wrażenie, że wcale nie jesteś taka minimalna,
raczej energetyczna i temperamentna :)

Hey minimalna! If you would like to make your personal feed contain the most trending media and talking points on the whole internet consider following @coffeebreak and @topicstoday accounts - And welcome to Steem!

Witaj, zawsze miło poznać ciekawych ludzi ;) Luby dał się już poznać kilkoma ciekawymi tekstami, więc czekam z niecierpliwością na coś kolejnego od ciebie ;)

Siema, siema. Witaj na steemit.
Fajny ten quilling. Wielokrotnie widziałem, a teraz już wiem, jak się nazywa ta technika.
Pozdrowienia dla Twojego kota, od mojego Maine Coon'a :)

Witaj :) powodzenia na steemit!

Ale fajnie :D

Jak coś to zapraszamy na steem.chat (kanał polish) - twój luby czasem tam przesiaduje ;)

nie no nic się nie ukryje.. no nic XD haha

Chyba nie masz żadnych tajemnic przed swoją ładniejszą połówką? :D

Welcome to steemit @minimalna.

  • Join @minnowsupport project for more help
  • Checkout @helpie for daily trivias and useful information
  • Join @qurator a good quality support project
  • Checkout @steembasicincome
  • Help us save the forest with @treeplanter
    Follow me @tuanis for random votes daily please checkout the report
    Welcome the new steemians. Have a great day!

Fajne rzeczy :D Witaj na Steemit, pamiętaj o tagu "pl-rekodzielo", wpadaj od czasu do czasu na steem.chat i przede wszystkim dobrze się tu baw ;)

Nie mogę się doczekać zdjęć kotów, tych w internecie nigdy za wiele :P

Nie no, żeby nie było, Minimalna, cieszę się, że w końcu udało Ci wejść w orbitę planety Steem i stajesz się Steemianinem w pełni praw i obowiązków. Tym razem już jako autor a nie jako obserwator. Jestem Ciekaw Twoich kolejnych postów , które pewno zobaczę dopiero po opublikowaniu bo nawet przywitanie skrzętnie przede mną ukrywałaś XDXD. Czytaj obserwuj i baw się dobrze :)

(przynajmniej teraz wiem gdzie jest młotek )

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82