Cześć. Zobacz czy mój Kontent będzie dla Ciebie wartościowy i obserwuj ;)

in #introduceyourself5 years ago (edited)

Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie!

Jestem Piotrek i cieszę się, że mogę być tu z wami. Bez wątpienia Steemit jest the Best!!
Jestem na platformie już od 3 miesięcy, ale potrzebowałem oswoić się ze Steem, poza tym brak czasu na realizacje planu w naszej społeczności. Mam jednak nadzieję, że nie zakopiecie mnie w czeluściach Internetu, jak zrobię błąd techniczny- tak jak wcześniej mi się zdarzyło.. :)

mont ewerest (2018_07_11 09_54_28 UTC).jpg

Ogólnie nie lubię typowego marnowania czasu a wolny czas poświęcam na inwestycje. W związku z tym, że najlepszą inwestycją jest Inwestycja w Siebie, poświęcam czas na swój rozwój i rozwój osobowości. Zgłębiam tajniki psychologii z dzieciny sukcesu i osiągnięć. Czytam dość dużo książek podobnej tematyce i polecam każdemu, ponieważ jest to Bardzo! praktyczne i pomocne. Dokładniej dowiesz się z mojego bloga Jeśli masz ochotę, zapraszam. Z przyjemnością udostępnię Tobie materiały, z których sam korzystam i często tam wracam.

Czuję potrzebę podzielić się wiedzą m.i również Tobą, bo uważam, że temat własnego rozwoju, dziedziny psychiki i psychologii, jak najbardziej się sprawdza w rzeczywistości. Naprawdę wartościowe informacje - niestety jest tyle osób nieświadomych tego co się dzieje dookoła ich, a co gorsza, wiele ludzi nie ma nawet własnego pomysłu na życie, często brak wyznaczonego celu, skutkuje tym, że robią rzeczy, których sami nie czują. Mimo to robią to samo jak większość idąc tam, gdzie większość nie zdając sobie sprawy z faktu, iż jest to częstym powodem ich frustracji, niezadowolenia z własnego życia. Nudzą się w domach kręcąc w kółko.

Twierdzę więc, że sama wiedza, że możesz wszystko, bo widzisz jaką drogę sobie można obrać, i ogólnie cała świadomość pozwala zdjąć klapki z oczu i zacząć od czegoś- np. Zaplanowania planowania życia.

Jeśli nie planujesz?- Planujesz porażkę.

Interesuję się też tym, co na dłuższą metę da mi korzyść. Jak dla mnie, to Rozwój Kryptowalut i Technologi Blockchain. Co się z tym wiąże- dziedzina Kryptografii, szyfrowanie, portfele, masternody, airdropy, decentralizacji i wszystkich ciekawych projektach z przyszłością które stoją za kryptowalutami i już dziś możemy używać niektóre z nich, gdzie 80% ponad ludzi nigdy nie słyszało słowa Blockchain a Bitcoin, to nie jest pieniądz.

Obecnie uczęszczam na warsztaty z sektora finansowego - nie ma co stać w miejscu...

Mam nadzieję ze mój Kontent jest dość ciekawy i szlachetny- pomaganie innym? - Faktycznie!- taka satysfakcja, że człowiek czuje się troszkę inaczej... Nie wie tylko ten, co tego nie doświadczył!

taki Kontent to jakby dać ludziom instrukcje obsługi do lepszego życia!

Dziękuję za Twoją uwagę. Pozdrawiam Cię i udanej, spokojnej Niedzieli. Cześć.

HP-HP - WIN_20170128_133118 (2018_07_11 09_54_28 UTC).JPG

Sort:  


Welcome to Steemit @miodku!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings!

Dzięki :) Postaram się bardziej. Doceniam twój gest.

"p" w #pl-ciekawostki chyba zabrakło :D
Cześć :)

Słuszna uwaga. Dziekuję
Jest o wiele większy babol- a to tylko dlatego, że niespawdziłem dokładnie.
...brak słów! ;]

Witam Cię na Steemie!

Twój post trafi do niedzielnego wydania @codziennik.

Aby dobrze rozpocząć przygodę w ekosystemie Steem polecam zapoznać się z moim postem, który pomoże Ci lepiej poruszać się po platformie Steem.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!
@baro89

Dziekuję za uznanie. Pozdrawiam ;)

Brawo Ty! Takich ludzi nam trzeba :)

Congratulations @miodku! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Bądźmy szczerzy, gdybyś czytał dużo książek nie napisałbyś takiego zdania:

"Moim zamiarem jest podzielić się wiedzą między innymi też i z Tobą bo uważam, że to naprawdę wartościowe informacje, a niestety jest tyle osób nieświadomych tego co się dzieje dookoła ich i co gorsza wiele ludzi nie ma własnego pomysłu na życie, często brak Celu do osiągnięcia i brk własnego zdania skutkuje tym, że robią rzeczy, które inni robią idąc tam gdzie większość nie zdając sobe sprawy z faktu iż to jest czesto powodem ich frustracji, niezadowolenia z własnego życia."

Skoro mowa o szczerości, tak, masz rację - pisząc post, często dokonuję zmian- jak i w tym przypadku. Nie spodziewałem się, że ilość ta jest zależna od SP. Wprowadzając zmiany, moja moc się skończyła- i zostało tak, jak zostało. Mam nauczkę. Swoją drogą, mądrym rozwiązaniem jest Blog tzw. "zewnętrzny"- ciekawe posty u Ciebie są. Dzięki za zwrócenie uwgi. Pozdrawiam kolegę z tego samego Miasta.

Pisz posty najpierw w word, czytaj z 5 razy, albo daj komuś do przeczytania przed publikacją i wtedy unikniesz wielu błędów :) cześć tak nawiasem mówiąc :)

Oczywiście masz rację. Już dostałem lekcję... moją zgubą jest pośpiech. Napisałem Posty dość szybko. Myślę sobie- ok, skoro już coś jest, to teraz zapiszę. Powtórzyłem czynność kilkukrotnie, po czym dopiero uświadomiłem sobie, że jest limit... Generalnie głupio mi za taką podstawową wpadkę i nie ukrywam-Wstyd mi.
Chciałbym zapewnić Ciebie jaki i wszystkich użytkowników- poprawię wszytko, co miejsca mieć nie powinno licząc się z konsekwencjami.
Używałem konsoli Xbox One S do pisania co niesamowicie utrudnia jakiekolwiek umieszczanie postów czy komentarzy, a co dopiero wprowadzać polskie znaki.
Przepraszam Was bardzo, zrobię co w mojej mocy, żeby tego typu wpadki nie miały więcej miejsca i proszę o wyrozumiałość .
Dziękuję i Pozdrawiam :)

Jasne, don't worry! Sam pisze komentarze z telefonu mając ang, hiszpański i polski słownik włączony i polskie znaki nie zawsze wyskakują. Jednak już nad postami siedzimy, żeby wszystko było wypieszczone :) nie pomyślał bym, że można pisać posty z Xbox'a :P dostałeś suba i czekam na nowe wpisy :)

Welcome to Steem miodku! Partiko is officially the fastest and most popular mobile app for Steem. Unlike other Steem apps, we take 0% cut of your earnings! You can also be rewarded with Partiko Points while using Partiko and exchange Partiko Points for upvotes!

Partiko for Android can be downloaded here on Google Play and the iOS version is available here on the App Store.

If you have more questions, feel free to join our Discord channel and ask @crypto.talk, we're always here to help!

Thank you so much for your interest!

Cześć :)
Witam Cię Serdecznie :))

Congratulations @miodku! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @miodku! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 comments. Your next target is to reach 50 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66101.68
ETH 3023.14
USDT 1.00
SBD 3.71