Cześć Steemit! Opowiem Wam kilka słów o mnie!

O mnie w skrócie

Mam na imię Ala, mam 21 lat. Pochodzę z małego miasta w Bieszczadach, a obecnie mieszkam w Krakowie z moim narzeczonym @chewing. Tutaj studiuję i pracuję.

Moja praca moją pasją

Obecnie pracuję w małej firmie jako Specjalista wsparcia IT. Kocham moją pracę, sprawia mi ogromną frajdę i daje wielką satysfakcję, w końcu to nie tylko moja praca ,ale także moja pasja! ;) Wcześniej pracowałam jako recepcjonistka w hostelu, nie była to moja wymarzona praca, chociaż nie było wcale tak źle. Pewnego dnia stwierdziłam ,że spróbuję swoich sił w zawodzie, nie wierzyłam za bardzo ,że dostanę tą pracę, to była formalność, wiedziałam ,że i tak nie oddzwonią, twierdziłam ,że jestem za słaba, wysłałam co mi szkodzi. Minął tydzień, zapomniałam ,że cokolwiek wysłałam. Był czwartek, zadzwonili do mnie ! W piątek poszłam na rozmowę, a w poniedziałek rano dostałam pozytywną odpowiedź! Stąd moja rada, warto próbować! Studiuję także informatykę stosowaną, tak w ogóle, życzę każdemu, jednemu studentowi zdania sesji!!

Podróże, moja druga miłość

Plaża, ocean, morze, różnorodna kultura... Zdecydowanie nie wyobrażam sobie życia bez nich! Jeszcze bardziej nie wyobrażam sobie życia bez @chewing ( to on pokazał mi steemit!)! Ale przejdźmy może do rzeczy... Egipt, Tunezja, Turcja, Włochy... Już jako dziecko kochałam podróżować, zarazili mnie tym moi najwspanialsi na świecie rodzice, zawsze z niecierpliwością czekałam na każdą podróż, a po wakacjach zastanawiałam się jaki będzie nasz następny cel. Obecnie podróżuję oczywiście z @chewing. Naszym ulubionym kierunkiem jest Cypr. Byliśmy tam dwa razy, ostatnio w Maju 2017, miałam za duży bagaż podręczny, więc został na lotnisku. Wróciłam do Polski z wielką, wypchaną moimi rzeczami reklamówką, ale niczego nie żałuję! Planujemy już kolejną podróż tylko następnym razem wezmę mniejszą walizkę ;)

Kilka zdjęć z podróży


Wschód słońca w Pafos

Kochane Zakopane

Skały Afrodyty

Promenada w Limassol

Ja i @chewing, Połonina Caryńska, Bieszczady

Dziękuję za uwagę! :)

Sort:  

Cześć Ala @nicniewiem :)

Witaj na Steemit.

Informatyczka i podróżniczka - to brzmi ciekawie.
Mam nadzieję, że zobaczymy wiele fotoblogów z Twoich podróży.

Jak będziesz miała jakieś fajne posty, to podeślij mi w wiadomości prywatnej na steemit.chat: @abc.of.love - mój nick na czacie.

Chciałbym, by Twój post powitalny zobaczyło więcej osób, jeśli pozwolisz, to zrobię mu resteem.

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.
@abc.love.steemit

Cześć :) Też mam nadzieję na wiele fotoblogów, za nie długo pojawi się kilka :) Jak coś napiszę, to chętnie Ci napiszę :D O resteem nawet nie musisz pytać, masz moje trwałe pozwolenie ;)

Już robię resteema :)

Widzę, że lubisz zdjęcia - polecam moje 2 konkursy fotograficzne z nagrodami:

  1. polski (dzień 33) - TUTAJ i
  2. międzynarodowy (dzień 2) - TUTAJ

Dobrego Steemit-owania :)

Witaj na Steemit! Powodzenia w rozwijaniu profilu.
Też uwielbiam podróże, czekam więc może na jakieś wpisy o tym, hm? ;)

Hej! Wpisy o podróżach jak najbardziej! Nawet mam w planie napisać kilka ! ;)

Cześć! Miło Cie widzieć w społeczności Steemit :)

[BOT] Witaj w polskiej części Steemit :)

Welcome to steemit @nicniewiem. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

Witam na steemit! Sporo zaczyna być tu podroznikow! Cieszę się! Powodzenia !

Congratulations @nicniewiem! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You made your First Vote
You made your First Comment
Award for the number of comments
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Witaj na Steemit, życzę powodzenia

Hej Ala. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64