Zaczynam lubić tą platformę. I start to like this platform

in #introduceyourself6 years ago

Na początku gdy założyłem to konto trzymałem tu tylko kipie swoich filmów bo youtube ma problem ze sobą. Po pewnym czasie spodobała mi się ta platforma, tu występuje większa wolność słowa niż na takim facebooku czy youtube. Jeśli to kogoś obchodzi to mam 20 lat i mieszkam w małym mieście jestem racjonalistą, nie wierze w żadne bóstwa czy duchy (jak będę krzyczeć ,,chwała szatanowi" czy inne tego typy idiotyzmy to sobie jaja robie) To co robie może być kontrowersyjne, mam dziwne poczucie humoru ale niektórym się to podoba. Serio nie bierzcie tego co robie zbyt na poważnie, gdy zacznę poruszać politykę lub inne problemy to pamiętajcie że moim głównym celem jest być zabawnym i dopiero czasem powiedzieć coś mądrego. Mam nadzieję że nikt mnie tu nie zjedzie bo mu się moje głupie żarty nie spodobały. Jak coś jest źle w wersji angielskiej (bo na pewno coś zepsułem) to napiszcie gdzie jest błąd.

English: When I created accont on this platform, it was for me only a backup platform for my videos on youtube. But after some time is start to like this platform, there is real freedom, not like on youtube or facebook. I'm 20 years old, i live in small Polish city and I'm rationalist this means that I not believe in ghost, gods and ohter paranormal stuff (if I start to scream ,,for glory of satan" of other wreid things it is a joke). I make controversial videos and posts, my sens od humor is very specific but some pepole like it. Realy DO NOT TAKE my creations too seriosly, if i strar to do videos and post about social and politycal problems my mait target is to be funny or ironic and sometimes to say something important. I hope that on this platform no one will attack me because he/she not like my jokes. My english isn't perfeckt and i'm sorry for that.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55