Witam :)

in #introduceyourself5 years ago

Serdecznie wszystkich witam.
Ponieważ jestem tu całkiem nowa i całkiem świeża chciałam bardzo ciepło wszystkich przywitać, a trochę ciepła się przyda gdyż w momencie mojego pisania za oknem zimna i biała zima, a co :)
Opowiem też odrobinę o sobie i swoich zainteresowaniach bo zapewne będą miały swój duży udział na tym blogu.
Jestem typowym książkoholikiem, jak każda kobieta uwielbiam zakupy pod warunkiem, że są to książkowe zakupy. Mogę odmówić sobie naprawdę wiele ale nie potrafię przejść obojętnie obok miejsc pełnych ksiażek. To jest mój nałóg, chyba jedyny, i moja przeogromna obsesja, książki. Nie ukrywam, że książki w dużej mierze związane są rownież z moim życiem zawodowym :)

photostudio_1537109525914.jpg

Ten maluch na zdjęciu to również moja wielka miłość. Bo ja chyba ogólnie kocham wszystkie stworzenia. Mieszka ze mną czarny kot Manfred (Maniek) i słodki ale z charakterkiem psiak Popi.

Kolejna moja pasja i sposób na walkę z tym co mnie przytłacza, ucieczka od tego co sprawia, że już jestem na tak zwanej krawędzi to rysunek. Nie jestem profesjonalistką w tym co robię, ani nie posiadam dużego talentu ale to moje lekarstwo na troski dnia codziennego, na czarne chmury, które czasami się gromadzą i nie chcą odejść. Więc może być tak, że znajdziecie tu również moje bazgroły, ale tak jak pisałam nie jest to profesjonalne, a ma raczej formę terapii, proszę o wyrozumiałość :)

W parze z rysunkiem idzie zamiłowanie do muzyki. Nie, nie, na szczęście nie gram na żadnym instrumencie i nie będę nikogo tym katować. Kiedy rysuję lubię słuchać muzyki, kiedy rozmyślam również słucham muzyki. Nie mam określonego gatunku muzycznego, zazwyczaj jest to taka muzyka, która trafia głęboko do zakamarków mojej duszy i wiem, że to właśnie to.

Żeby nie było oglądam również seriale, może nie jest ich dużo bo wybredna jestem ale są obecne w moim życiu. Można tu mymienić The Walking Dead, Doktor Who, Sherlock czy Stranger Things. Czy będzie coś o serialach...nie wiem. Chyba nie oglądam ich aż tak dużo żeby móc o nich pisać.

Jak każdy człowiek mam też marzenia, te małe i te duże. Na chwilę obecną bardzo wiele z nich dotyczy podróży. Tego aby móc zobaczyć to co piękne i niezwykłe. Poznać różne kultury, religie...bo to jest w nas ludziach najpiękniejsze, wszyscy jesteśmy tacy sami ale nasze życia pod wieloma względami różnią się od siebie, mówimy różnymi językami i tak wielu rzeczy możemy uczyć się od siebie nawzajem.

Zapewne będę popełniać tu różne błędy, za co z góry przepraszam i mam nadzieję, że będę mogła liczyć na pomoc od osób z większym doświadczeniem na Steemit :)

Tak więc witam ciepło i serdecznie oraz zapraszam do mojego skromnego świata.

FB_IMG_1538423992156.jpg

IMG_20160928_150548_edit_edit.jpg

Dużo z publikowanych tu zdjęć znaleźć również można na moim Instagramie.

Sort:  

Witaj na pokładzie, bardzo ciekawie opisałaś co zamierzasz:) życzę samych sukcesów :)świetne rysunki :)

Witam, witam i dziękuję, mam nadzieję że z dnia na dzień poznam coraz więcej tajników bo jak na razie to czuję się jak dziecko we mgle ;)

Hej! Miłego odkrywania steema i uważaj na ilość komentarzy, którą rozdajesz - na początku możesz trafić na limit mocy konta.
Pogłaskaj ode mnie Manfreda, czarne koty podobno przynoszą szczęście ;)

Dziękuję za dobrą radę, każda jest mile widziana. W imieniu Manfreda również dziękuję. :)

Hej, patsi! Jakże ładny cytat na zakładce książki. Poszedł za Tobą falołek ;)

Dziękuję :) Terry Pratchett jak dla mnie niesamowity pisarz i jednym słowem Mistrz :)

Congratulations @patsi! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Vote
You got a First Reply
You published your First Post
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Welcome to Steem patsi! Partiko is officially the fastest and most popular mobile app for Steem. Unlike other Steem apps, we take 0% cut of your earnings! You can also be rewarded with Partiko Points while using Partiko and exchange Partiko Points for upvotes!

Partiko for Android can be downloaded here on Google Play and the iOS version is available here on the App Store.

If you have more questions, feel free to join our Discord channel and ask @crypto.talk, we're always here to help!

Thank you so much for your interest!

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator @julietlucy.
Witamy na steem :) miłej zabawy!

Serdecznie dziękuję i również witam :)

Witaj Ty i Twoje małe zoo :) Rozgość się w steemświecie :)

Dziękuję w imieniu moim i mojego małego zwierzyńca ;) pewnie gdyby inne warunki mieszkaniowe były to zoo by się powiększyło :)

Welcome to steemit @patsi.

Welcome the new steemians. Have a great day!

Welcome patsi!
eSteem is the application that improves your experience here. We have Mobile application for Android and iOS users. We also have developed Surfer Desktop application that helps you to gain new followers and stay connected with your friends, unique features - notifications, bookmarks, favorites, drafts, and more.
We reward our users with encouragement upvotes as well as monthly giveaways rewarding Spotlight top users and active Discord users.
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Hi and welcome here! When I started on steemit, my biggest problem was to find interesting people to interact with. So, to help newcomers getting started I created a directory with other interesting and or talented steemians to follow or interact with. Feel free to check it out at https://www.steemiandir.com I am sure it will help you find like-minded people. Enjoy your stay here and do not hesitate to contact me if you have any questions!

Hi, and thank you :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85