תיירות דיסני מגרש 2018- ביקור

in #introduceyourself6 years ago (edited)

IMG_5133.JPG
בפעם השלישית לקחתי את הקיסר הרשע זורג, חשבתי שיש לי את המספר שלו. ספינינג בפראות בסיירת שטח שלנו, הלכתי על שבירה על הנסיעה באז , מכוון את האקדח האינפרה אדום שלי על מטרות רובוט מהבהב כמו ניקוד הניאון שלי נורה. "חולה", אמר בני בן העשר. "כבר הספקתי אותך, אבא. אתה פיילוט פלנטרי; אני גיבור גלקטי. כמו מעריצים גדולים של מלחמת הכוכבים החדשה, עשינו את דרכנו לאקדמיה הגדי המבריקה ונלכדנו על ידי הפדאונים הצעירים הלומדים להפעיל את אורותיהם. אילו שאלת אותי לפני האבהות איך הייתי מרגישה בסביבה ענקית ומעוררת-יתר של בידור המוני, הייתי נסוג לאט. ובכל זאת, כמו בחצי שנה של חודש פברואר, זה בדיוק מה שאתה צריך: IMG_5134.JPGטלטלה מן הימים האפורים של החורף הבריטי אל תוך מסע מלא חיים בעולם פנטזיה. זהו המסע הקצר המושלם למשפחות, ובעקבות התקפות פאריס, דיסני ושותפיה משכו את התחנות עם מספר עסקאות בזמן לחצי שנה. אתר הנופש של דיסנילנד פריז מחולק לאולפני וולט דיסני, עם אפקטים מיוחדים המבוססים על סרטים, ופארק דיסנילנד, שמלא את הקסם החלומי של וולט דיסני. ממש מIMG_5135.JPGחוץ לפארקים הוא מרכז בידור, דיסני וילג ', עם חנויות, מסעדות, ברים, וקולנוע. בתוך הנופש, ישנם מספר בתי מלון, מגרש גולף וטיילות המקשר את המלונות לפארקים. אם אתה רוצה לראות את תהלוכות, המוקד את נקודת הצפייה שלך 30 דקות מוקדם (Fantasyland ואת הפלטפורמה העליונה של תחנת הרכבת דיסני הם הנקודות הטובות ביותר). בעוד כמה תורים ב דיסני הוא בלתי נמנע, חמושים עם גישה מוקדמת ומאוחר מאוחר באמצעות שעות הקסם, בתוספת Fast Pass ואת האפליקציה, שמרנו לפחות שלוש שעות המתנה, והצליח לבקר את כל הנסיעות בראש הרשימה שלנו ביום אחד (ארוך).
IMG_5136.JPG
גם אם אתה לא אוהד מיקי מסורתי, יש קסם בלתי נמנע למכונת דיסני. התאימנו את עצמנו לטיולים נוספים בערב, וככל שהקהל נעלם, נשארנו לתצוגת הזיקוקים המדהימה.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71