Geç bir merhaba...

Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, steemitte bir şeyler paylaşmaya yeni başladım. Yaklaşık 3-4 gün oldu başta türkçe içeriğin herhangi bir kitleye ulaşmayacağını düşündüğüm için birkaç ingilizce postu kopyaladım ve fark ettim ki bu tarz paylaşımlarla bir yere varamayacağım çünkü gerçekten üretmeye değer veriliyor. Bazı güzel türkçe içerikleri araştırdım ve bir tanesini İngilizceye çevirdim. Yine istediğim ilgiyi bulamadım. Belki önceki paylaşımların kopyala yapıştır olmasından belki yanlış tag kullanmaktan doğru kitleye ulaşamadım. Tavsiyeleriniz varsa dinlemekten mutluluk duyarım. Şu anda elimden geldiğince dmania da paylaşım yapmaya çalışıyorum. Orada başarılı olup emeğin karşılığının alınabileceğini ddüşünüyorm. Elimden geldiğince kaliteyi artırıp belirli bir kitleye ulaşmaya çalışcağım. Hedef olarak günde 3 -5 arası caps (meme) paylaşmayı düşünüyorum. türkçe ve ingilizce. beğenen yorum yapan destekleyen herkese teşekkürler.

Sort:  

Merhaba @supernova955,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67396.07
ETH 3510.28
USDT 1.00
SBD 3.15