Witam wszystkich aktywnych użytkowników czas się poznać ;)

Witam wszystkich na tej cudownej platformie. Zacznę od tego że jestem szczery, i od razu się przyznam że już się przedstawiłem ale było to tylko jedno zdanie z powodu braku znajomości tej platformy.
Interesuje się krypto walutami, muzyką(tworze swoją) i sytuacjami z życia codziennego. Więc jeśli chcesz to zaobserwuj mnie, moje posty będą opisywać ogólną sytuacje krypto walut. Jeżeli nikt nie będzie miał nic przeciwko będę udostępniał tu swoje hip-hopowe bądź trapowe bity. Będę publikował wszystkie rzeczy dookoła które dają mi szczęście np. krajobraz, miejsca i różne sytuacje z życia które zasługują na to by je uwiecznić. Nie chcę skupiać się na jednej kategorii ty pewnie też tak masz że czasem nie da się wybrać jednej rzeczy spośród kilku. Jeżeli jesteś chociaż w jednym procencie taki jak ja to zaobserwuj mnie już teraz bo po co czekać no nie? Pozdrawiam wszystkich aktywnych i życzę miłego dnia. ;)

Sort:  


Welcome to Steem @wierzbicki444.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

You are welcome to steem community

Hej. Witam Cię :)

Widzę, że masz za soba swoje pierwsze próby korzystania z platformy. Chciałbym Ci podrzucić pewien materiał, który przygotowałem jakiś czas temu. Może okaże się to dla Ciebie przydatne:

bardzo dziękuję za pomoc ;)

Hey wierzbicki444! If you would like to see what the current trending content and topics on the internet are consider following @coffeebreak and @topicstoday accounts to make your personal feed more fun and informative.

Witaj i powodzenia. Pamiętaj o dobrym tagowaniu :)
Jeżeli masz ochote i czas to podlinkuje ci dwa moje artykuły, wiedza w nich zawarta nie jest wybitna, ale początkującemu może coś rozjaśnić: Jak przetrwać pierwszy miesiąc na steemit i Dlaczego nie mogę wybić się na steemit?.

Hello you are welcome to steem

Krypto ciekawa sprawa. Będę śledził Twoje posty. Sam jestem hodlerem ale jak ceny wystrzelą to sobie pospekuluję na swoim portfelu.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70434.55
ETH 3761.18
USDT 1.00
SBD 3.84