Nire emazteak desobedientzia ugari izan zituen ezkontzatik

in #irrelevant6 years ago

Ez da inor harremana duten lagunen desobedientzia.
Berandu zen esnatu goizean.
Etxean 9am arte lo egin. Nire amagina goizean ez bada, ohore handia dut? Ezkondu ostean 7 baimen eman nion. Egun batzuk igaro ondoren goizeko 5etan igo eta egosi egin nion. Aita bulegora joaten da goizeko 6.30etan. Berarekin egosten nahi du. Ba al dago aitarekin zerikusirik?

Estresa disobedient emaztea gauero kexatzen litzateke. Txikitatik, nire gurasoak hark esan ohi handia izan dut. Nola big sin a Jainkoak bere zaindu beharko ez baduzu, badakizu?
Nire emaztea, ondoren esan zuen: «Zure aita eta ama, bere zaintzan zen. Beraz, horiek zaintzeko bere ardura. Arduratuko da I egin ez sin no han bada. Eta beraz, beraientzat dut etxean nago eta bidaltzen mehatxuak bekatu da aurkezten ari dira. Ez nuen zaintzeko aitortu behar dut baina norbaitek lagunduko behar dut.

hh.png

Hadith-en liburu asko daude etxean. Hauek irakurri badituzu, ulertuko duzue erantzukizuna, zein da betebeharra?
Esan nion: "Badakizu eskua nire esku jartzea nire matxinada baten aurka?"
Emaztea dioenez, "Ez dut inolako desobedientzia egiten, ez dut gaizki egiten. Islamaren emaztearen desobedientzia kasuan, lehenik, aitortu behar dut, orduan ohera joan behar da berarekin, eta orduan ez da lehenik

Beating esan da. Poliki-poliki ez du orbanik egiten. Orain niri hiltzeko eta gauean etorriko zara Lutuputu buruz hitz egiteko
Burua beroa bihurtzen da emaztearen argudioekin. Zalantzarik gabe, etxetik hainbeste lortzen duzu. Beraz, ez nuen etxera joan. Egun hartan, amatasun gaixo zegoela, ez zuen beste egun batez joan. Nire ama gaixo zegoen egun hartan. Nire ama handi egin nau. Nire amak hainbeste erantzukizuna du

Ez da ahizpa hitz egiten. Nire arrebak esan zion: "Zergatik uste duzu hori dela, zergatik zaude hain adimenduna?"
Ez du ematen bere hitzak. Nire arreba senarra, nire dulabai etorri zen zenbatekoa pilatzen saiatzeko. Ez du erantzun zuzen. Adin modernoan jokatu behar al dugu? Nire lankideek esan zuten: "Zure emaztea ez da barrez nola hitz egin, nola egiten duzu?"
Nire burua moztu dezaket.

hh2.png

Behin bainatu bainintzen, anaia zaharrak eta Dulabaik arropa utzi zidaten aurrean, ez bainuen negarrik egin nire aurrean. Bi bainugela bakarrik gure etxean. Pribatutasuna pribilegioa da, leku bereizi bat emateko, gela bereizi bat, sukaldea eta bainugela bat emateko. Gainerako lana egingo du, arazoa ez da izango.
Baina egunero nire anaiak eta nire anaiak ez dute berarekin hitz egin nahi.

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Great creativity

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50