אנשים יקרים , אני חושש שאנו חיים במציאות בלתי נסבלת בישראל בין הרצוי למצוי.

in #israel6 years ago (edited)


אני מקווה שאני לא פוגע ברגשותיו של אף אחד , ציוני או פטריות כלשהו...

המדינה שלנו לא נותנת לאדם הנורמלי ,הסטדנרטי,זה שלא קנה ביטקוין לפני 5-6 שנים,זה שלא מקים סטראטאפ ,זה שלהורים שלו אין דירה לתת לו, זה שלא הלך לו כל כך טוב בכל מיני דברים בחיים, זה שנכה, זה שזקוק.
רגע אחד של מנוחה!
היום פגשתי אנשים טובים , אנשים שקרובים אלי מאוד, בני זוג, בני 40, האחת בעלת תואר שני במקצוע נחשב(לא מהנדסת) והבעל בדרך לסיים דוקטורט , שניהם מרוויחים משכורת יפה!.

לזוג יש חמישה ילדים מתוקים (ילדיםםםםם זה שמחה!(?))
"לחסוך?" "אנחנו בפלוס של X שקלים בבנק או להשאיר בעובר ושב?!"

"מה התזרים החודשי שלך?" אני שואל אותה "חיובי" "מתון"? "שלילי"?!
אני מתחיל לעשות איתה את החשבון ומתחיל לגלות כמה יקר פה!
כל כך כל כך יקר.
חוגים לילדים 2600 שקל
משכנתא סבירה(עוד מהזמן שהיה אפשר לקנות דירה) 4400 שקל
מטפלת (חייבים ללכת לעבודה לא?) 1700 שקל.
כרטיס אשראי קבוע והוראות קבע 12 אלף שקל
הוצאות חריגות קבועות כמעט 2000 שקל
ועוד כמה דברים ששכחתי.

"תגידי השתגעת?" אני אומר לה בקול שבא לי לבכות בשבילה,
איך אתם שורדים ככה מעל המינוס?! מה לעזאזאל נדפק עם המדינה הזו? מה?!
מה לא עשיתם בסדר? הפסקתם לעבוד מתישהו ? במדינה שבה עובדים הכי הרבה בעולם המערבי?
אתם לא תורמים לחברה? (הם כן)

אז אמרתי לה דבר כזה!

אני עושה מחאה! אני לא תורם לגידול הדמוגרפי במדינת ישראל. 2 ילדים אמרתי לה! השמנים שם למעלה שרוצים להמשיך לשלוט על מדינה יהודית לא יוכלו אם הגידול הדמוגרפי לא ימשיך, זו המחאה שלי.

ואז היא אמרה לי את המשפט שישראלים גדלו עליו!

כל ילד והברכה שלו.

כל ילד והברכה שלו?

במצבים האלה אני אוהב להעביר נושא לאנשים שמגדלים שני ילדים עד שלושה ולהגיד "אז איך זה שהם חיים על משכורת של גננת ונגר?"
ואז התשובה שאני מחכה לה כל כך מגיעה
"טוב נו הם עם שני ילדים"?

לאן נעלם "כל ילד והברכה שלו?!"

קאט דה פאקינג בולשיט.

תפסיקו להשריץ ילדים לכל עבר ולתת לברכה לעשות את שלה, היא לא קיימת!
מה שכן קיים זה כמה משפחות של חזירים יהודים שעושקים את כולנו (וזה לא ביבי)

source

אני אביא לכם הרצאה מעניינת ומעצבנת בו זמנית שפותחת את הראש.
פרופסור ירון זליכה שמדבר עלינו בין שאר המדינות בעולם המערבי, מקומם.
בהצלחה

להרצאה

Sort:  

There was a man. He lived a peaceful life. He used to work,eat well and sleep at night. Next day he did the same routine. Third day same. Fourth..fifth..an year..10 years..his whole life until he died one fine day. Was his life difficult ? No, because he never risked anything, he never tried any change in his life. Life wasn’t difficult but sad.

Now see yourself,you got a problem. You got a smartphone.You posted it on steemit. People are giving their thoughts to help you understand why life is difficult. You must be reading each answer, discussing the one you find funny with your friends and upvoting the other which really helped you understand that life is difficult because it’s beautiful if we know.

Remember-
Life is full of possibilities to difficulties that we face. Live it.

נראלי כדאי אם אתה מפרסם בעברית לפרסם גם באנגלית כי יש לך המון עוקבים שלא מבינים עברית. אפילו להעתיק מגוגל טרנסלייט אם אין לך כוח חח

אחלה פוסט! שיהיה אחלה שבוע נועם!

דווקא אני מנצל את ההזדמנות שאין הרבה סטימרים פעילים עקב המחיר הנמוך לכתוב בעברית , זה כיף..

excellent your post Thanks for sharing...don't mind please.I don't understand your language.... i understand your writing when you will write in english..please try to write in english...

You always share the good content. Thank you so much for that.

You always share the good content. Thank you so much for that.don't mind please.I don't understand your language.... i understand your writing when you will write in english..please try to write in english...

excellent your post Thanks for sharing.

Congratulations @amiramnoam, this post is the fifth most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a Superhero or Legend account holder (accounts hold greater than 100 Mega Vests). The total number of posts by Superhero and Legend account holders during this period was 39 and the total pending payments to posts in these categories was $2680.49. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

translator plz lol

google translate :)
excellent from Hebrew to English

I had to use Google translator just to get this piece read. I'm not dispointed because I found it so amazing. Nice write up and powerful expression

Great post :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85