הפגנת ערביי ישראל נגד חוק הלאום

in #israel6 years ago

הנה זה בא.
פרסמתי ביום שישי בתוכנית הרדיו שלי לראשונה.

במוצ"ש הקרוב לא 170,000 דרוזים.

אלא 1,850,000 ערבים פוטנציאל לככר רבין.

תענוג !
ההפגנה הגדולה במוצאי שבת הקרובה של הערבים אזרחי מדינת ישראל.המשך לשורת ההפגנות כנגד החוקים ההזויים פרי יצירתה של הממשלה הנוכחית.

לדעתי
לא משתתפים בהפגנת ערביי ישראל נגד חוק הלאום.
רוב חברי הרשימה המשותפת לא מקבלים שישראל היא המדינה של הלאום היהודי.
*מדינת ישראל של הלאום יהודי- דגל, ההמנון, חוק השבות
*במדינת ישראל יש שוויון לכל אזרחיה.
אנחנו תומכים רק באותם אזרחים שמקבלים את 2 העקרונות הנ''ל, ולא רק חלק אחד של המשוואה.
רוב רובו של הציבור הערבי ונציגיהם לא מקבלים את מדינת ישראל כמדינה של הלאום היהודי.
ערבי ישראל גם לא נושאים בנטל.

אסור להפגין יחד עם ערבי ישראל.

בבקשה לקרוא את הכתוב.

ישראל היא יהודית!! דמוקטית עם שוויון מלא לכל אזרחה.
מוסלמים, נוצרים, צרקסים , דרוזים ויהודים, כולם כולם!!
לכן אני נגד חוק הלאום , לחוק הלאום חובה להוסיף '' שוויון מלא לכל האזרחים''
שוויון מלא לערבים אבל להפגנה עם אזרחים שמתנגדים לעיקרון שישראל היא מדינת הלאום היהודי--- איתם אני לא מפגין ואיתם אני לא משתף כל פעולה

אני בעד זה שיצביעו למפלגות ציוניות כמו הדרוזים אחיהם וכמובן או למחנה הציוני או למר"ץ ובכך יהיו בטוחים שהחוקים האלה יבוטלו . אם יבחרו ברשימה המשותפת קולותיהם ירדו לטימיון

Sort:  

Very good post I really like your post friend
by. @adit123

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11