הגעת למחוזות דימיוניים

in #israel5 years ago
![]()

אכן אני מרגיש שהגעתי למחוזות דימיוניים לפי התגובות האמוציונאליות של האנשים:

בנט מתנגד למדינה פלסטינית. אנחנו רוצים הפרדה מדינית מהפלסטינים. איך תיישב את הסתירה?

ואני עונה:

גם בוגי מתנגד למדינה פלסטינית .גנץ מאפשר לו חופש הצבעה בנושאים שנויים במחלוקת כך גם צריך להיות בהסכם להליכה משותפת של העבודה עם בנט לבחירות .כרגע המשותף לכולנו זה להתחייב לא לשבת בקואליציה של ביבי ולהכריז על זה לפני הבחירות .עם בוגי יכול לחיות עם זה אף כי גנץ לא התחייב לכך אז גם בנט לדעתי יוכל לחיות עם זה.. היום היחידי שחתום על התחייבות לפיתרון שתי המדינות ולהפרדות ולפינוי התנחלויות זה דווקא ביבי .גבאי הצהיר ולא חזר בו מהאמירה שהפיתרון לסיכסוך בינינו לבין הפלסטינים לא בהכרח חייב להביא לפינוי התנחלויות וטוב שכך כי לא צריכים לבוא למשא ומתן עם הפלסטינים עם ויתור מראש על נכסים וסיכון המדינה במלחמת אחים .על זה גבאי יכול לחבור עם בנט בכדי להביא להחלפת שילטון נתניהו
.

ועוד תגובה אמוציונאלית:
חס וחלילה - אין לעשות ברית עם בנט ושקד שהם אויבי דמוקרטיה
ואני עונה:

זו לא ברית אלא הכרזה משותפת לא לשבת בקואליציה של ביבי לפני הבחירות. אין פה עיניין אידיאולוגי בכלל.אם יגדל מחנה המתנגדים לממשלה של ביבי זה אינטרס משותף לכולנו .אחרי הבחירות כולם ישבו ביחד בקואליציה שתקום שכמובן תהיה הרבה יותר מחויבת לדמוקרטיה מאשר קואליציה של ביבי .ביבי הוא המסוכן לדמוקרטיה ולדעתי בנט כאשר התנתק משילטון הרבנים של הבית היהודי כניראה מבין מה זה דמוקרטיה

אני חושב כניראה אחרת מכל אלה שהולכים להצביע עבור גבאי ואני לא מבין למה .?הרי אני מפרש את מהלכיו ואת אמירותיו כפשוטם :אם גבאי יכול להצהיר מראש לפני הבחירות, שלא יישב בשום אופן בממשלה של ביבי ,והוא יודע שגם בנט בעצם חושב כמוהו רק לא אומר את זה אז למה לא לשכנע אותו לאמר את זה ?זה לא אומר שמחר אנחנו נהפוך לדתיים ולבעלי כיפות סרוגות כולנו.הלאכן?

Sort:  

✅ Enjoy the vote! For more amazing content, please follow @themadcurator for a chance to receive more free votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98