יום אחד גם אתה תהיה זקן

in #israel5 years ago

image

יום אחד גם אתה תהיה זקן.

יום אחד גם השעון חול שלך יסתיים .

ותצטרך לחיות מ 2300 שקל בחודש .

כששכירות עולה 1500 שקל לדירת חדר.

אבל איך אתה תמיד שואל יש מלח , מצאו גז .

אנחנו פשוט נוחים , כל חיינו אנחנו מקבלים .

הפוליטיקאים המושחתים האלה שלוקחים כל חודש משכורות עתק של 45,000 שקל ולא עושים כלום.

אין כסף לזקנים , אין כסף לנכים , אין כסף לטיפול באלימות נגד נשים .

יש כסף למטוסים בחצי מליארד שקל, יש כסף לטיסות לחו"ל ..

פשוט הזקנים לא ישרפו צמיגים למחאה..

הם כולם אנשים צנועים שבנו את המדינה שלנו .

כבד את אביך ואת אימך זה לא המלצה .
זה הוראה .

הייתי עצמאי , שילמתי מיסים , של מליונים במשך איזה 7 שנים, ועכשיו אלה בוחרים לאן הכסף שלי ושלכם ילך .

והעם מה איתו ,
הזקנים העניים , האביונים .

לפעמים אני חולם חלומות על סרטי ילדות שגדלתי עליהם , כגון רובין הוד .

לקחת לעשירים ולתת לעניים .

אבל אז השעון מעורר שמעיר אותי זורק אותי מהמיטה בשביל ללכת למשמרת כפולה בשביל לשלם על היוקר מחייה המסריח הזה ..

אבל תמיד אמרתי , זה רק עיניין של זמן.

זמן זה דבר יחסי .

אני בן 35 .

עוד 35 שנה אהיה בן 70 ..
ומה אני מבין מזה שהגיע הזמן לחשוב על העתיד .
או לקבור קופסאות שימורים או ללמוד לגדל פירות וירקות באופן עצמאי .

שלא נצטרך לחפש אוכל בפחים .

אם הייתי זקן ולא היה לי מה לאכול הייתי הופך להיות רובין הוד , שודד בנקים או מגדל צמחי מרפא ;-).

שבת בבוקר יום יפה ,

Sort:  

אני תמיד בעד לשדוד בנקים
השודד משודד תניד זכאי

חשוב מאוד להתחיל לחשוב על העתיד ולא לסמוך על אף אחד🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97