Squash - Trending. Sunday's recommendation.

in #jahm4 years ago

Let's misbehave today and bring some malice out of life with this song.

Vamos a portarnos mal hoy y a sacarle un poco de malicia a la vida con esta canción.

From time to time you have to let go, live the wild life, to the bad, with stinginess but with a lot of conscience. My recommendation for Sunday.

De vez en cuando hay que soltarse, vivir la vida salvaje, a lo malo, con picarda pero con mucha conciencia. Mi recomendación del Domingo.

[Verse 1]
Me no inna bankrupt,
Me no deh jail dash 'way the handcuff,
One inna we pocket, you know me tun cup,
6ix out here, you know we ramp ruff
Hotter than a cup a coffee
Squeeze up the breast, slap up your batty,
Me girl got the shape and she got the body.
Most wanted like Mr. Ruddy
The six dem deh yah, soldier a lorry
Knock it inna face, mark gyal a sorry
House party invite everybody
Champagne a pop (pop), gyal a swallow molly
The blue cheese weh me get from Cali
The sour diesel a no fi everybody
Wear Balenciaga, no a no bally
Me Puerto Rican girl, what a dolly

[Chorus]
You no see we trending youth
Gucci, Prada weh we Fendix suit
Every gyal a say how the 6ix dem cute
Well rich out here and we nah stay mute

[Verse 2]
iPhone 10, a no Panasonic
Girl, weh you waan tonic.
Tek outta the car, put you 'pon the bonnet
Have it and a ram it, have it and a jam it
Then she bend down low, hood she a polish
Say she waan the beating, slavery abolish
Me and me ex dem good, we never malice
Have gyal every state, every parish
Have couple bitches a wait inna me palace
Fuck inna me robe, we living lavish
Touch everything today, tomorrow dem vanish
Gyal from Suriname and Paris

[Chorus]
You no see we trending youth
Gucci, Prada weh we Fendix suit
Every gyal a say how the 6ix dem cute
Well rich out here and we nah stay mute

[Verse 3]
Let me see the lighters up
Yes, we wanna fuck it up
Let me see the lighters up
Spade inna me cup 'bout fi fuck me up
Yeah, me feel frass out
Money weh me count mek me black out
Me want go inna me car but me lock out
Can't find me key, look like it drop out
A wha' gwaan?!

[Chorus]
You no see we trending youth
Gucci, Prada weh we Fendix suit
Every gyal a say how the 6ix dem cute
Well rich out here and we nah stay mute

[Outro]
Hotter than a cup a coffee
Than cup a coffee
Hotter than a cup a coffee
Than cup a coffee


Posted via ReggaeSteem | Reggae Culture Rewarded

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61233.41
ETH 2934.46
USDT 1.00
SBD 3.56