Akcja Lato 2018 - Trening 3

in #jogging6 years ago

Witam Wszystkich

W sobotę odbyłem trzeci trening
5 km zostało pokonane! Małe osiągnięcie a cieszy!

Dystans 5,04km pokonałem w 29 minut i 6 sekund
Na pokonanie jednego kilometra potrzebowałem średnio 5 minut i 47 sekund

Poniżej zrzut z ekranu endomondo

Sort:  

follower i upvote zapraszam do mnie :))
ładne wyniki

ta ironia nie jest potrzebna :)
zobaczymy za miesiąc

to nie ironia po prostu sądzę ze nie źle ci idzie :) ważne że na sportowo :)
będę obserwować ciekawe jaka forma za miesiąc będzie pozdrawiam wytrwałości !

jasna sprawa, jestem świadom swoich wyników
THX

Świetny wynik;) Sam biegam i wiem ile to wymaga wysiłku natomiast sprawia to o wiele więcej frajdy. Liczę na kolejne updaty na temat twoich kolejnych treningów . Obecnie testuję aplikację Runnin do biegania wykorzystuje ona trening interwałowy który już opisałem w moich postach które opisują osobiste zagadnienie fitness zachęcam do zajrzenia:
https://steemit.com/@alternate

ok, thx
Endomondo wybrałem ze względu na to, że jakiś czas temu z niej korzystałem i nie miałem do niej żadnych uwag

Congratulations @poti! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Dobra robota.Nie poddawaj się!:)

You got a 5.03% upvote from @postpromoter courtesy of @poti!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56