Pizzeria Noro, Koper / najboljša pizza v Sloveniji / had testira pizze / ocena 5,0

in #kamnapizzo4 years ago


Pizzeria Noro se nahaja na Kolaričevi ulici 1 v Kopru in pri njih imajo, po mojem okusu, najboljše pizze v Sloveniji. Noro je verjetno edina pizzeria v Sloveniji, kjer je potrebna rezervacija, saj imajo samo štiri mize in so odprti od torka do sobote med 18:30 in 22. uro.

Ko sem lansko leto začel testirati pizze, me je par kolegov opozorilo, da moram obiskati Noro v Kopru. Vendar sem imel težavo - ko sem želel rezervirati mizo je bilo že vse polno. To soboto sem imel srečo in mi je uspelo rezervirati mizo - počutil sem se kot majhen otrok. In moja pričakovanja so bila izpolnjena.

Če želite rezervirati mizo, potem morate poslati SMS sporočilo s terminom, ki ga želite in tudi številom oseb na 040869696 - in nazaj boste dobili podatek, če ste dobili rezervacijo.

Pizzerie Noro ni težko najti - par metrov od promenade v Kopru. Pri njih nimajo na meniju 100 vrst pizz, ampak imajo vsak teden 4 pizze (in nič drugega). Če boste prišli naslednji teden bo mogoče pizza povsem drugačna, saj Riccardo Bertoni (pizza chef in lastnik) eksperimentira s testom in rad preseneča.

Na žalost ni bilo veganske pizze (ali vegetarijanske) na meniju, vendar smo hitro našli rešitev. Naročil sem margerito brez sira - testo, pelate in baziliko. In jo v manj kot treh minutah dobil na mizo. Pričakovanja so bila velika in bal sem se, da bom razočaran - ponavadi me tiste pizze, ki so jih drugi hvalili, niso ravno navdušile.

Prerezal sem pizzo in navdušeno ugotovil, da jo lahko jem z rokami (z razliko od večine napolitanskih pizz v Ljubljani), ker je testo vseeno dovolj trdo in "se ne vidi skozi". Prvega ugriza ne pozabiš nikoli, bi lahko zapisal - ko sem ugriznil v pizzo, nisem imel občutka da jem pizzo. Mehko testo, pa vendar ne mokro in ne težko, predvsem pa ne kot "čigumi", kar sem že parkrat doživel. Nadnavdušen. Da tega, da pizza ne obleži v želodcu, niti ne omenjam - fermentacija in dolgo vzhajanje, predvsem pa mešanica različnih mok naredijo čudeže.

Pozna se, da je Riccardo naštudiral testo in tudi peč v "nulo". Da mu je povsem jasno kaj dela in zakaj dela to. Lahko bi imel vrsto pred vrati in bi postal "obedovalnica", ampak se je raje odločil za štiri mize in zadovoljne goste, ki dobijo več kot lahko pričakujejo.

Če bi radi poskusili najboljšo pizzo v Sloveniji, potem vam svetujem, da rezervirate mizo in se odpravite v Koper. Tedenske pizze objavljajo na Facebooku in jaz bom definitivno postal njihov stalni gost.

  • cena margerite brez sira (marinare) je 5,00 evrov
  • moja ocena Noro dobre pizze je 5,0 (na lestvici ocen med 1 in 5)

Ker sem se odločil, da bom iskal najboljšo pizzo, sem si moral postaviti kriterije – vedno bom naročil vegetarijansko pizzo brez sira – kajti edino tako lahko pizze med seboj primerjam. Pri pizzi me v osnovi zanima njeno testo – ali je “lahko” in ga telo zlahka prebavi? Je pizza zažgana, ali pečena ravno prav? Je zelenjava na pizzi iz konzerve, ali je sveža? In na koncu me seveda zanima tudi cena pizze, kajti ravno pizze bi morale biti vsem dostopne tudi s svojo ceno. Pizzo plačam sam in svojega prihoda ne napovem. Testiram pa predvsem zato, ker imam tudi sam pogosto problem najti dobro pizzo.

(Unsupported https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=1CCG_VV4EmEP1I0SV9hclt2Ld9fBOGXQS)


Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2020/02/24/pizzeria-noro-koper-najboljsa-pizza-v-sloveniji-had-testira-pizze-ocena-50/
Sort:  

Congratulations @ronikordis! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65852.33
ETH 2958.72
USDT 1.00
SBD 3.73