အပိုင္း(၃)

in #ko6 years ago

            အပိုင္း(၃)

 စိုးမိုးေအာင္ေရ   ဗ်ာ    ေအာက္ဆင္းခ့ဲေတာ့ေလကြာ အလုပ္လုတ္ရေအာင္  ဟုတ္က့ဲ   သက္ျပင္းေလးခ်ရင္းကြ်န္ေတာ္ဆရာေခၚတ့ဲေနရာဆီသြားလိုက္သည္ ဦးေလးက  ငါ့တူ လိမ္လိမ္မာမာေနေနာ္ ဆရာစကာနားေထာင္ ဦးေလး  မၾကာ မၾကာလာခ့ဲမယ္  ဟုေျပာ၍ ထျပန္ေတာ့မယ္   ဦးေလး  ေမေမကိုေျပာေပးပါဦး က်မ္းမာေရးဂရုစိုက္ပါလို႔  သာပညာတက္ေအာင္ႀကိဳးစားပါမယ္လိုေရာေျပာေပးပါေနာ္   ေအးေအးေျပာလိုက္ပါမယ္    ျပန္ၿပီးေနာ္ငါ့တူ    ဟုတ္က့ဲ ဦးေလး     ဦးေလးျပန္သြားၿပီး  ဘာမွန္းမသိတ့ဲေနရာမွာကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ ဘဝသစ္ စတင္ျဖစ္သန္းရေတာ့မည္  ဟူးးးးးးးးးးး  



ေဟ့ေကာင္ဒီလာခ့ဲ   ဟု ေခၚေသာသူသည္ မည္သူမွန္းကြ်န္ေတာ္မသ္ိပါ   သို႔ေပမယ္ ကြ်န္ေတာ္မသြားလို႔လည္းမျဖစ္ ေခၚေနေသာေနရာကို သြားလိုက္သည္   ငါကိုဟို တူ  ယူေပးစမ္း   ဟုတ္   လို႔သာေျပာလိုက္တာကြ်န္ေတာ္ ဘယ္  တူ  ယူရမွန္းမသိ   ခ်ထားေသာတူေတြက   ၄ ေပါင္တူ     ၅ေပါင္တူ     ၆ေပါင္တူ   ၁၈ ေပါင္တူ     ကြ်န္ေတာ္သိတ့ဲ  တူက  ေဖေဖ အလုပ္လုတ္ေသာ လက္သမားတူ    ကြ်န္ေတာ္ျပန္ေမးလိုက္သည္  အကို ဘယ္တူယူေပးရမလဲ  အႀကီးဆုံးတူယူခ့ဲ   ဗ်ာ     မၾကားဘူးလား ေဒါသထြက္သည္းအသံျဖင့္ေျပာေတာ့   ၾကားတယ္အကို ဟုေျပာၿပီး  ၁၈ေပါင္တူကိုမလိုက္သည္     အားးး ကြ်န္ေတာ္မႏိုင္ပါ   ကြ်န္ေတာ္တစ္ကိုယ္လုံးမွခ်ိန္မွ ၂၅ ေပါင္ေလာက္ရိွေတာ့  ၁၈ေပါင္တူကို မ မႏိုင္ပါ    အကိုကြ်န္ေတာ္မႏိုင္ဘူးဗ်    အကိုက      မင္းကိုစတာပါကြာ   ဟုေျပာၿပီး  အူတက္ေအာင္ရီပါေတာ့သည္။

         အစဥ္ေလးစားလၽွက္

                        Kosoemoeaung

20180228_112924.jpg

Sort:  

အစ္ကို tag ထည့္တာေတြ မွားေနတယ္႐ွင့္။
Tag ဆိုတာ vote ရဖို႔အတြက္အရမ္းအေရးႀကီးတယ္။
tag မွာ myanmar ထည့္ေပးရင္ myanmarအခ်င္းခ်င္း ကူညီလို႔ရတာေပါ့ 😇

ေက်းဇူးပါဗ်ာ သိပ္နားမလည္ေသးလို

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66892.89
ETH 3101.75
USDT 1.00
SBD 3.74