Toplam 6 SBD Ödüllü Yarışma (Çocukluk Anısı)

in #koal6 years ago
KonuÇocukluk Anısı
Ödüllerİlk 3'e Toplamda 6 SBD (Ayrıca Şartlara Uyan Herkese Upvote Verilecek)
Son Katılım30 Mart Cuma, 20.00

1522109199634.jpg

ŞartlarAçıklama
ResteemEvet.
UpvoteKesinlikle.
YorumYoruma Post Linkinizi Yazınız.
Katılım Bedeli0.1 SBD (MEMO Kısmına "Yarışma İçin" Yazınız.)
Etiketler#KOAL #tr
Alt Limit200 Kelime ve 2 Resim

Yarışmaya katılma şartlarını yerine getiren herkese @peri tarafından upvote verilecek. Yani katılım bedeli yaklaşık olarak ödenmiş olacak. Yarışma için 1 post ile katılma zorunluluğu yok. Cuma gününe kadar küçük bir anı serisi yazabilirsiniz. Ancak her post için ayrı katılım bedeli ödemelisiniz. Katılım bedeli ödemeksizin birden fazla post hazırlarsanız sadece en iyi postunuz değerlendirmeye alınır. Değerlendirmede postun içeriğinin özgün olup olmadığı, düzenli görünüp görünmediği, emek harcanıp harcanmadığı göz önünde bulundurulacak. Kopyala-yapıştır ve çalıntı yazı veya fotograf içeren postlar değerlendirme dışında tutulacak.

Yarışmanın yayılması için botlara ödenecek SBD @biriki3 hesabından alınacak ve bu hesapta SBD birikince geri ödenecektir. Destek olmak isteyen herkesin yardımlarını bekliyoruz.

Sort:  

Guzel fikir umarim bolca katilim olur

Geldim @peri'ciğim. Gözün yollarda kaldı biliyorum. Post linki: link link link link

sizi destekliyorum ve umarim boyle güzel yarismalarınız devam eder 🙌

https://steemit.com/tr/@ekmekarasi/3xcjdd-gecmiste-bir-guen

Yarışma için teşekkürler , güzel bir çalışma olur umarım. Katılıyorum.
Link :https://steemit.com/tr/@myrose/cocukluk-anim

Bu yarışmaların istikrarlı olmasını bekliyoruz periciğim. Seviyoruz seni.
Katıldım

Yarışma çok güzel. Bende katılıyorum : https://steemit.com/koal/@canku/siyah-giyen-adam

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56