ပညာသင္(၁)

in #kosoemoeaung6 years ago

                   အပိုင္း(၁)



ကြ်န္ေတာ္  မွာ  ေမာင္ႏွမ၇ေယာက္ရိွတယ္ဗ်

ကြ်န္ေတာ္အထက္ကအမ၂ေယာက္ ညီေလးကတစ္ေယာက္ ညီမေလးက၃ေယာက္  ကြ်န္ေတာ္ ၅တန္းႏွစ္မွာပဲအိမ္စီးပြားေရး အဆင္မေျပခ့ဲဘူး  ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းတက္ခ်င္တာေပါ့  ဆရာဝန္ႀကီးျဖစ္ခ်င္တ့ဲကြ်န္ေတာ္စိတ္ကူးအိမ္မက္ေတြ ဆက္မေတြးရဲေတာ့ဘူး  မိဘေတြအဆင္မေျပေတာ့  ကြ်န္ေတာ္စက္မူ႔ပညာသင္ဖို႔ တြန္းအားျဖစ္ေစခ့ဲတယ္



ေဖေဖန႔ဲေဖေဖ သားအလုပ္လုတ္ခ်င္တယ္ေက်ာင္းဆက္မတက္ခ်င္ေတာ့ဘူး ဘာျဖစ္လို႔လဲသားရယ္ သားပဲဆရာဝန္ျဖစ္ေအာင္ စာႀကိဳးစားမယ္ဆို  အေဖတို႔ေက်ာင္းထားႏိုင္ပါတယ္  မဟုတ္ဘူးေဖေဖသားေက်ာင္းမေနခ်င္ေတာ့ဘူးအလုပ္လုတ္ခ်င္လို႔   အဲလိုေျပာလို႔ေဖေဖန႔ဲေမေမ မ်က္ႏွာမေကာင္းဘူး ကြ်န္ေတာ္အရမ္းငိုခ်င္ေနတယ္ ေဖေဖတို႔စိတ္မေကာင္းျဖစ္မွာဆိုးလို႔ ငိုခ်င္တာထိန္းထားခ့ဲတယ္  ေမေမကသားကဘာအလုပ္လုတ္ခ်င္တာလဲ

သားဘာလုတ္ရမွန္းမသိေသးဘူး   ေမေမက မင္းဦးေလးက စက္မူ႔မွာ ကားေဘာ္ဒီ  ပညာသင္မလားတ့ဲ    အဲခ်ိန္တုန္းက ကားေဘာ္ဒီ  ဆိုတာဘာမွန္းမသိဘူး  သင္မယ္ေမေမ    အဲဒါဆို ေမေမ သြားေျပာေပးမယ္     ဟုတ္ေမေမ   ဟုေျပာၿပီးနာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့၁၀နာရီထိုးေနေတာ့  သာအိပ္ေတာ့မယ္ေနာ္ ေဖေဖန႔ဲေမေမကိုကန္ေတာ့ၿပီးအိပ္ယာထဲမွာ ငိုခ်င္စိတ္ကထိန္းမရေတာ့ဘူးႀကိတ္ငိုေနခ့ဲရတယ္ ကြ်န္ေတာ္ အဲေနကအိပ္မေပ်ာ္ဘူး ေနာက္တစ္ေန႔ ဦးေလးကလာေခၚတယ္  ကြ်န္ေတာ္ ေဖေဖန႔ဲေမေမကို႔ ကန္႔ေတာ့ၿပီး ေမာင္ႏွမေတြကိုလိုက္ႏုပ္ဆက္ေတာ့ ညီေလးန႔ဲညီမေလးေတြငိုေနတယ္  ကြ်န္ေတာ္မ်က္ရည္ေတြ မထိန္းႏိုင္ေတာ့ဘူး    ဦးေလးက သား စိုးမိုးေအာင္   ဦးတို႔သြားၾကမယ္  ကားမမိွပဲေနလိမ္မယ္   ဟုတ္က့ဲဦးေလး   ေဖေဖကလိုက္ပို႔တယ္ကားေပၚထိ  သာ လိမ္လိမ္မာမာေနၿပီး ပညာတက္ေအာင္သင္ေနာ္  ဟုတ္က့ဲေဖေဖ   ကားစထြက္ၿပီ ေဖေဖကလက္ျပၿပီးအိမ္ျပန္ေနေလၿပီး ကြ်န္ေတာ္ေဖေဖအိမ္ျပန္တာၾကည့္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ ငိုခ်လိုက္ေလသည္။

                        

                              အစဥ္ေလးစားလၽွက္

                         

                                         kosoemoeaung20180227_141350.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67227.10
ETH 3137.71
USDT 1.00
SBD 3.76