💡 (Webinar) 20 tys. w 30 dni na BTC - teraz, na bessie! 💡

💡 (Webinar) 20 tys. w 30 dni na BTC - teraz, na bessie! 💡

Dziś o 20.00 Radek Rygielski, twórca Klubu Tradera, poprowadzi dla naszych czytelników - dla Ciebie - webinar o takim tytule.

Poniżej link - wejdź najlepiej kwadrans przed 20.00, bo liczba miejsc mocno ograniczone, więc spóźnialscy mogą się nie dostać.

http://bit.ly/webinar-radka

Co dokładnie na webinarze? O tym Radek opowie…


Cześć, tu Radek.

Moja strategia tradingu i metody ochrony kapitału są na tyle skuteczne, że od czasu do czasu zwiększam delikatnie poziom akceptowanego ryzyka.

Jeszcze mi się nie zdarzyło, bym źle na tym wyszedł: W zeszłym tygodniu na trzech pozycjach w 2 dni zrobiłem 2600 USD.

Co więcej…

Tego typu (delikatnie bardziej ryzykowne) zagrania są świetne na Bitcoinie - właśnie teraz, podczas bessy - bo jego zachowania są wysoce powtarzalne.

A jak coś jest bardzo powtarzalne, to jest łatwo przewidywalne.

Chciałbym Ci to pokazać, abyś sam mógł wypróbować.

Dlatego dziś o 20.00 poprowadzę webinar pod tytułem:

„3 sposoby na Bitcoina. Jak zarobić 20 000 zł w 30 dni… PODCZAS BESSY”.

Tu link do pokoju:

http://bit.ly/webinar-radka

Zapraszam dziś, najlepiej wejść kwadrans przed 20.00 - bo pokój ma ograniczoną liczbę miejsc i spóźnialscy najpewniej się nie dostaną.

Zdradzę część - a dokładniej 3 elementy - mojej strategii, którą wypracowałem łącznie w ciągu ponad 4 lat tradowania.

Webinar potrwa około godzinę, max półtorej, jeśli będzie nam się dobrze rozmawiało - bo będzie też czat na żywo i możliwość interakcji ze mną.

Koniecznie bądźcie! Część merytoryczna będzie na tyle wartościowa, że to będzie dobrze zainwestowana godzina.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70