Duży i szybki ZYSK=szybka strata:Moje początki zarabiania

in #kryptowaluty6 years ago (edited)

Jak wiesz lub nie mocno interesuję się sportem w szczególności piłką nożna WIĘC wpadłem na genialny pomysł mając 16 lat stwierdziłem że założę konto bukmacherskie na brata i przeleje sobie 50zł z tego co pamiętam to konto bukmacher BWIN.
Czekałem z niecierpliwością kiedy pieniądze pojawiły się na koncie obstawiłem kilka meczy oczywiście stawka 2 zł i tak się bawiłem kilka meczy trafiłem kilka NIE ale moim problemem było to że moja skuteczność była w okolicach 50% tylko że moje konto było poniżej kwoty startowej.

Bardzo mocno mnie to irytowało wiec przez przypadek zagrałem w ruletkę i akurat udało mi się trafić tak naprawdę nie wiedziałem ponieważ u góry w narożniku była szybka gra i zrobiłem to nie świadomie ALE liczyło się to że konto się zwiększyło wiec wpadłem na kolejny pomysł jeżeli nie trafię typów wtedy zagram w ruletkę i to odrobię co się później okazało.

Tak jak pisałem miałem taki plan był ale chęć ZYSKU W KRÓTKIM CZASIE mnie zniszczyła więc zacząłem grać w ruletkę zarobiłem 120zł i szybko poleciałem do bratowej się pochwalić zyskiem 70zł jak się później okazało na drugi dzień swoje konto wyzerowałem.

Moja rada jest taka Chęć dużego zysku w krótkim czasie nie popłaca teraz są kryptowaluty ale większość ludzi traci pieniądze na krypto ponieważ pieniądze przechodzą do osób cierpliwych.Moja rada na 5 gwiazdek :D
Chętnie poznam twoje zdanie zapraszam do dyskusji.
20273713_232311473957520_1372560823_o.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61372.29
ETH 2888.95
USDT 1.00
SBD 3.62