Astım Ataklarını Önleme Yolları

in #kusadasi5 years ago

1455613765368.jpg

Bahar aylarında polenlerin ortaya çıkmasıyla insanlarda asrım atakları artıyor.Çevre kirliliği, stres, halı ve halıfleks gibi bir çok çeyin astımı tetiklediği de biliniyor.

Nefes almanın güçleşmesiyle astım atakları ortaya çıkıyor.Atakların yaşandığı anda nefes güçlüğü,öksürük ve balgam gibi şikayetler oluyor.Bu şikayetler çocuklukta başlayıp 12 yaşlarında son bulabiliyor.Yetişkinlerde ise daha uzun ve daha ağır yaşanabiliyor.

Astım;intrinstik astım ve alerjik astım olarak farklı nedenlerden oluşabilir.Sigardan uzak durmak, grip aşısı olmak, stresten uzaklaşmak,nefesi kontrol altına almak, egzersiz yapmak ve yoğun kokular kullanmamak astım ataklarını önleyebilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60