Geleceğimi nasıl isterim nasıl olcak

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere geleceğimin hayalini ve kafamda az çok gerçekte nasıl olcağını anlatacağım,

İstediğim gelecek direk bu yıl iç mimarlığı kazanmak ve izmirde güzel kızların içinde güzel bi ortam içinde meslek sahibi olmak. Hem çalışıp hem okuyarak birde ailemin para göndermesiyle kral gibi geçicek zamanlar istiyorum. İlk yıl yurt muhabbeti olsada sonra birine güvenip onla ayrı eve çıkmak ve her gece alkolik takılıp barlara kafelere gitmek isterim. Tabi altıma araba aldırtırım aileme. Bunlar olurken fitnessle güzel bir vücut. Mesleğe geçtiğimde ise iyi bir şirkette çalışmak hatta 2 farklı yerle anlaşmalı çalışmak bi kaç yıl gençliğim bitmeden fazla çalışarak güzel bir birikim ve her yaptığım yerlerden aldığım daireleri kiralamak. Evimi bedavaya getirmek. Biraz zaman geçince ise kredi çekip bir bar kafe açıp ticaret yapmak isterdim.

Aslında olacakları tahminen anlatacak olursam bu yıl üniyi kazanamam. Annem beni evde barındırmaz bi yerde düzenli işe girerim asgeri ücrete personel evinde kalırım. 1 yıl para biriktirip diğer sene akıllanmış şekilde bidaha girer kazanırım bi yerler biraz geç kalmanın verdiği isteksizlik olabilir içimde ama. Herkes üni hayatı yaşarken ben milletin ağız kokusunu çekecek olur gibiyim. Dersaneye giderken fitnessi idare etmek isterim ve gene dersten saparım. Ne ara eğliyet araba alacağım iş kuracağım bunlara para yetmez askerlik var arada zaten. Belki hayatım boyunca işlerim rast gitmez bi evim bile olamaz hayatım boyunca belki kendime ait. Ama neyden çok korkarsan başına gelir derler. Şimdilik relaxsım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66924.37
ETH 3085.49
USDT 1.00
SBD 3.71