League of legends malzahar hero özellikleri

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere league of legends oyunundaki malzahar herosu hakkında bilgiler vereceğim.
Bildiğiniz üzere dünyaca baya popüler oyun olan lol de malzahar herosu benim en çok oynadığım karakterdir. 110k malzahar ve 6. Seviyedeyim. Malzahar karakteri mid herosu olup soloda da aktif olabilir. 2 yıllık lol geçmişimi göz önünde bulundurursam hiç karşıma malzahar gelmedi. Buda demek oluyorki çok tercih edilmeyen bir karakter.
Ama gücünden de kimsenin şüphe duyacağını sanmam. Karşıma zed veya yasuo gelince veyada fizz zorlanabiliyorum. Ama ilerki seviyelerde ağızlarının payını almış oluyorlar.İlk başta doran yüzüğü ve 2 kırmızı iksirle başlayıp e skilini açıyorum. Sonra daha rahat farm kesebilmek için w açıp 3. Seviyede q açıp karşıdaki adama bir iki dakika boyunca zulüm çektiriyorum diyebilirim skiller tutarsa. Malzaharın q su susturucu özellikte adama attığınızda adam bir saniye boyunca size skil atamaz w sü kendine itaat eden 3 tane benim dillendirmemle köpek çıkarıyor e si ise adamın üstünde uzun süre ve git gide can daha çok alan büyü atıyor. En güzel kombo ise e w q kombosu 6. Seviyeden öncesi için. E yi atıp köpekleri bıraktığınızda karşıdaki adamın %30 kadarıyla canını alıyorsunuz bide q nuz tutarsa %60 a kadar yolu var çünkü e atılan bi adama q atarsanız e nin adam üstünde süresi artıyor. Bu yüzden ben direk e q yapmıyorum e w q yapıyorum çünkü tam e nin süresi dolacakken q ya basıp tutturunca e nin süresi baştan başlıyor e bide adama tutuştur atınca bi ikide düz vuruş 3. Seviyede adamı kesebilirsiniz. Adam doğana kadar farm kasıp sizinde b atmanız gerek çünkü malzahar başta mana sıkıntısı çeken bi herodur. Malzaharın pasifi ise kalkanıdır adamın size ilk saldırısı can almaz sadece kalkanınızı deler kalkan ise hasar almadığınız 15saniyede bir oluşur.

Bana kalırsa malzaharın çok kullanılmama sebebi mobil olmaması ve basit olmasından ötürü. Q su dışındaki skiller çok basit direk adama gidiyor. Q sunu ise sizin kendi becerinizle tutturmanız gerek.Karşıdaki adamların ne çıktığına bakılarak veyada ezilip ezmenize bağlı itemler çok çeşit çıkılabilir ama benim standartım hiç değişmez. Morello, ryla,çizme,rabadon,luden,hiçlik yetenek üstüne olan bu heroyu akıl almaz şekilde güçlendiriyor. 6. Seviye olunca açılan ultiniz adamı sabitliyor ve 5 saniye boyunca canını alıyor. Tf lerde iyi iş gören malzahar e si ile bir düşmanı öldürürse e si diğer düşmanlara sekiyor bu da daha çok kill ve asist almanızı sağlıyor.

Sort:  

Congratulations @breakers, this post is the sixth most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a Newbie account holder (accounts that hold between 0.01 and 0.1 Mega Vests). The total number of posts by newbie account holders during this period was 1153 and the total pending payments to posts in this category was $852.05. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61660.23
ETH 3056.45
USDT 1.00
SBD 3.82