Okuldan kaçmak

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar geçen gün sınıftaki bir arkadaşımla okuldan kaçmamızı anlatacağım sizlere,
Sıkıcı bir okul günüydü arkadaşım kanıma girdi ve okuldan kaçma teklifini sundu bana devamsızlık fazlaydı ve param yoktu ama genede benimde okulda durasım yoktu.

Oyüzden planı yapmaya başladık bir bira içmek için okuldan kaçıcaktık. Tenefüs olunca 9lara indik ve para toplamaya başladık. Birazda 12lerden topladık. Öğlen arası olunca arkadan atladık. Ev boştu bizim emindim. Evin yolunu tuttuk. Yol paramız dahi yoktu. Eve gelince anneannemin evde olduğunu gördüm. Bu hiç beklemediğimiz bir durumdu. Ama sonuçta yaşlı bir kadın kandırması ne kadar zor olabilirdiki.

Eve girdim ve okulun erken dağıldığını söyledim.kaçtığımı anlamadı yani. İlk aşamayı rahatlıkla atlattım sırada ise anneannem bizim evdeyse onun evinin boş olduğunu evinin anahtarını ise bir şekilde almam gerektiğiydi. Bende ona sizin evde kitabımı unuttum dersaneden ödev vardı o kitaptan dedim. Anahtarı böyleliklen almış oldum.

Eve geçmeden hemen biramızı aldık ve geçtik eve aç olduğumuzu fark ettik ve arkadaş makarna yaptı onu gömdük hemen. Sonra etrafı kurcalarken birde baktım dolapta abimin tekilasıyla viskisi duruyor onlarıda içtik birayıda kafamız baya iyi olmuştu. Bu kafayla hoşlandığım kıza istek atma cesareti geldi. Etrafı temizleyip dersaneye yetiştik. Biraz gecikmiştik ve müdür odasına gittik velimize mesaj atılmasın diye kafamın güzelliği her halimden belliydi. Bende belli ettim zaten hoşlandığım kızı sordum geldimi diye hayır nedenki dedi müdür bende onu çok seviyorum dedim :) müdür bişey demedi eve yolladı bizi ayılınca gelin dedi. Kendisinden başka herkes sevdiğimi duydu.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66924.37
ETH 3085.49
USDT 1.00
SBD 3.71