Birlikten Kuvvet Doğar "Dağılmayalım"

in #kusadasi6 years ago

Merhaba arkadaşlar. Steemit maceramın neredeyse iki yıla ulaştığı şu günlerde gerek steem ve Sbd deki değer kayıpları gerekse Steemit'te son aylarda yaşanan kopmalardan dolayı nasıl bir yol izleyeceğimi pek bilemez oldum. Sonuçta Steemit her ne kadar bir sosyal paylaşım platformu olsa da, işin içinde bir yatırım payının olmasından dolayı burada da stratejik adımlar atmak ve bir şekilde bu adımları atarken ticari bir siyaset yürütmek gerektiğini düşünüyorum.

Kuşadasi
Tek başıma bu tür bir harekette ne kadar zayıf kalacağımı bildiğim için "kusadasi" gibi bu birlikteliği uzun zamandan beri doğru bir şekilde yapan arkadaşlara destek olmak gerektiğini düşünüyorum. Burada birlik içerisinde atılacak stratejik adımlarla en azından tr etiketi ile hareket eden toplumun gerek varlığını sürdürme gerekse burada elde edebileceği kazancı yükseltme yönünde daha doğru adım atmış olacaktır.
Burada bazı konuları belki de daha açık bir şekilde tartışmak gerekiyor. Yorumlarla ortaya koyabileceğimiz yeni fikirleri tartışıp Steemit'i tr kullanıcılarına daha verimli hale nasıl getirebilir sorusuna cevap bulabileceğimizi sanıyorum. Herkese bol kazançlar.

Sort:  

Merhaba yazılarını http://steemix.net/ üzerinden yazarak destek oyu alabilirsiniz ve SMIX token kazanabilirsiniz. Detaylı bilgi için discord üzerinden bana ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60805.28
ETH 2912.27
USDT 1.00
SBD 3.59