Herkes Etrafında Gördüğü Yardıma Muhtaç Kişiyi Sevindirse Yeter [Cointurk 30. Projesi] gamzenur#7207

in #kusadasi6 years ago (edited)

● Herkese iyi günler,öncelikli olarak ilk paragrafı sizlere teşekkür etmeye ayırıyorum.Böylesine güzel bir proje açıkcası benim aklıma gelmezdi böyle bir oy gücüne sahip olsam.Amacınızın kripto paralarla ilgili insanları bilgilendirip türk topluluğundaki Türkleri çoğaltmak olduğunu biliyorum fakat görüyorum ki sürekli olarak kripto paralardan hariç zamanı geldiğince hayatla ilgili konularda veriyorsunuz.Örnek olarak sokak hayvanlarını besleme kampanyası ve günlük hayatla ilgili bilgi sahibi olmamız için bir çok proje gördüm.Davranışlarınız ve hareketleriniz gayet hoşuma gidiyor ve güzel bir ekip olduğunuzdan hiç şüphe etmiyorum.


Sınıfımdaki Bir Arkadaşımıza Yardım Ettik 

● Son zamanlarda üniversiteye fazla kişi gelmiyor sınavlar bitmiş durumda bir çok arkadaşımız memleketine döndü bu yüzden aramızda fazla para toplayamadık.Benimle beraber 3-4 arkadaşım daha bir olup bir arkadaşımıza yardım etme kararı aldım.Üniversite okuyan fakat ailesinin durumunun iyi olmadığı için akşamları gezmeye gittiğimiz kafede çalışan ve bazen dersleri yüzünden çalışamayan bir arkadaşımız var.Zaten yurtta kalıyor ve ailesinin yolladığı para çok az bir miktar sanırım kendisi de dediğim gibi arada bir çalışan birisi.Mecbur olduğu için çok az bir fiyata çalıştığını da öncelerden biliyordum zaten.Son zamanlarda kendisi çalıştığı için artık üniversiteye gelmiyordu.Zaten sene içinde de bir çok kez üniversiteye gelmemezlik yaptı çalıştığı için yani para sıkıntısından dolayı eğitim bile göremiyor doğru düzgün.

● 3 arkadaşımla beraber dün akşam onun çalıştığı kafeye gittik yine oraya oturduk.Kendisinden bahsetmem gerekirse 1.80 boylarında,sarışın ve yakışıklı biri gerçekten ki maddi durumunun kötü olmasından dolayı sanırım utangaç biri ve böyle kız arkadaş işleriyle uğraşmıyor.Demek ki kendi kendine dert ediyor parası olmadığı için gezdiremeyeceğini düşünüyor fakat sevdikten sonra para çokta önemli değil aslında.Her neyse konumuza dönecek olursak ailesi hakkında çok az bir bilgi sahibim,kendisi Konyalı ve annesi babası yaşlı yani +50 yaşlarında olduğunu biliyorum.Bu sebepten annesi çalışamıyor bir de kardeşi var oda lise okuyor o yüzden ailesinin durumu gittikçe zorlaşıyor.Kendisi burada az çok çalıştığı için paranın kardeşine verilmesini ve ona daha iyi bakılmasını istemiş gerçekten çok temiz kalpli de bir arkadaşımız.

● Lafı uzattıkça uzattım sanırım :) Kafeye gittik dün akşam ve o yine çalışıyordu orada.Patron ile konuşup onun bizim yanımızda 15-20 dakika oturması için izin istedik o da bizi kırmayıp kabul etti.Bizden sipariş almaya geldiğinde ona yanımıza oturmasını istedik.Kısık bir sesle konuşmayı tercih ettik çünkü sağımızda solumuzda masalar vardı ve insanlar oturuyordu bu yüzden rencide olmasını istemedik.Daha önceden birleştirdiğimiz toplam 340 TL parayı ona verdik.Verdiğimizde şaşırdı ve bu ne dedi.O paranın onun olduğunu ve kendi aramızda birleştirip sana vermek istediğimiz söyledik parayı kabul etmeyeceğini gerek olmadığını söyledi.Ona seni anladığımız ve lütfen parayı kabul etmesi gerektiğini söyledik ve biraz inatlaştıktan sonra parayı kabul etti.Arkadaşımıza bu şekilde bir yardımda bulunmuş olduk bu yardım için arkadaşlarıma buradan teşekkür etmek istiyorum onlar da beni kırmayıp benim planladığım bir şeye ortak oldular.

● Bu olaydan sonra bu arada bunu da buraya yazayım,gece bana teşekkür ederim diyerek uzun bir mesaj attı mesajın tamamını buraya yazmak istemiyorum biraz özel olduğu için.Kendisinin dışarıdan göründüğü gibi içinin de çok iyi ve güzel olduğunu gördüm ve şuan onunla konuşmaya başladık,bilmiyorum belki ileride erkek arkadaşım bile olabilir :)) 


● 31.Proje için önerim yok aslında yani kafamdan geçen bir konu şuan için yok o yüzden yine kripto paraların tanıtımı ile devam edebiliriz.

Sort:  

Congratulations @gamzenur! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Congratulations @gamzenur! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70135.32
ETH 3789.12
USDT 1.00
SBD 3.77