Hep Birlikte Steemit' e [Cointurk 25. Projesi] (Burak Akdeniz#1520)

in #kusadasi6 years ago (edited)
  • Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar. Ben Burak. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesinden mezun oldum. Şuan hali hazırda Harita Mühendisiyim. Özel bir şirkette iş hayatına atıldım ve yaklaşık olarak 1 yıldır Gayrimenkul Değerleme Uzmanı olarak çalışmaktayım. Burada uzun zamandır gerek kusadasi projelerine gerek diğer projelere katılarak ortama ayak uydurmaya çalışıyorum. Bir yandan da gündemi takip ediyorum tabiki de :)

  • Benim KUSADASi platformuna getirdiğim iki kişi de benimle aynı bölümde okumuş ve okumakta olan arkadaşlarım. @nzk ve @Parantez.

20989306_1919792738346174_7970679749199959186_o.jpg26169438_2099631443396632_8519950076706867910_n.jpg

  • Aslında ikisini de getirmek için ekstra bir çaba sarfetmedim. Onlara uzun zamandır bu platformu kullandığımı, burada eğlenerek vlog misali yazılar yazarak, araştırmalar yaparak cuzi miktarda harçlık elde ettiğimi söyledim. Tabi öğrenci veya paraya ihtiyacı olan arkadaşlar oldukları için dikkatlerini çekmek çokta zor olmadı. İlgilerini çekmişti ama üye ol bir gün bekle aktif olsun muhabbetlerinden dolayı " sonra sonra" diye diye 1 aydır üye olacaklardı. Bu projeyi duyduğumda biraz ısrar biraz kafa şişirme ile ikna ederek bu platforma kazandırdım kendilerini. Fatma ve Nalan artık bizimle birlikte olacaklar. Umarım sıkılmaz ve bu güzel platformun keyfini çıkarırlar :)

Getirdiğim Kişiler ;

1 - @nzk Discord ıd: nzk#1094
2 - @parantez Discord id: Pz#4944

@nzk Nalan benimle aynı dönem olmasa da Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi 'nde Harita Mühendisliği okumakta. Şuanda 3. sınıfta ve 4 yılda mezun olabilmek için çok çaba sarfediyor. Kafalarımız uyuştuğundan ilerde birlikte çalışmak istiyoruz. Bu sebepten ötürü o da benim gibi Sermaye Piyasasu Kurumu' nun verdiği Gayrimenkul Değerleme Lisansını almaya çalışıyor. O da lisansını aldığında benim çalıştığım şirkete onu aldıracağız ve birlikte çalışacağız. Bu bizim temel planlarımız arasında. Nalan müzikten ve çizimden çok hoşlanır. Aynı zamanda fotoğraftan da anlayacağınız üzere kedileri, köpekleri kısacası hayvanları çok seviyor. O da artık burada olduğuna göre birlikte eğlenebilecek ve öğrenebileceğimiz için çok şanslı hissediyorum :)

@parantez Fatma' da aynı şekilde benimle aynı bölümdeydi. Fakat bir dönem üstümdü. O da Çanakkale' de özel bir firmada çalışıyor. O nun yaptığı iş LİHKAB' da çalışmak. Bu sektörde aplikasyon ve sınır belirleme gibi işlemler yapıyorlar. Çanakkale' yi sevdiğinden buradan ayrılamadı. Ama artık evlenmek için planlar yapıyor. (Birde delikanlı damat adayı bulabilirse :)). Çok zeki bir kızdı ve okulunu 4 yılda bitirdi. Hocalar tarafından sevilen yani inek diyebileceğimiz kızlardandır kendisi :D. Muhabbeti, sohbeti iyidir. Onunda burada olmasından dolayı son derece memnunum.

@nzk , @parantez HOŞGELDİNİZ !.

#cointurk
#kusadasi
#tr

Sort:  

Hoşbulduk :). Sen olmasan kesinlikle uğraşacağımı düşünmüyorum. İlk proje katılımımı yakın zamanda gerçekleştireceğim. Herkese selamlar :))

Hoşbulduk Burak :). Herşeyi de anlatmışsın bakıyorum :D. Umarım anlattığın gibi eğlenceli bir ortamdır. Sen olmasan cesaret edemezdim. Herkese selamlar :)

Congratulations @tubuka1222! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @tubuka1222! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61185.89
ETH 2933.50
USDT 1.00
SBD 3.68