Tabi ki de POWER UP! [Cointurk 12. Projesi]

in #kusadasi6 years ago (edited)
  • Merhaba arkadaşlar. Ben Yalova' da doğmuş büyümüş, aslen Ardahan' lı olan bir arkadaşınızım. İlkokul, ortaokul ve liseyi Yalova' da okudum. Daha sonra Çanakkale' de Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi' nde Harita Mühendisliği okudum. 25 yaşındayım ve şuanda Harita mühendisi' yim. Halihazırda gayrimenkul değerleme uzmanı olarak çalışmaktayım.

12043117_10206590940185890_7340035907048746941_n.jpg

-- Steemit' i nereden öğrenip katıldım?

  • Aslında bu biraz değişik bir olaya dayanıyor. Bir gün üniversiteden bir arkadaşımız memleketine gideceği için öncesinde akşam toplanıp bir mekana gittik. Mekanda herkes zilzurna oldu deli gibi alkol tüketip sigara içiliyor masada. Ben sigara kullanıyorum ama alkol almadım o gün. E araç var hemde emanet değmez riske girmeye :D . Yine yakın bir arkadaşım alkolün dozunu kaçıra dursun sürekli bana dönüp " Burak çok güzel bir platform buldum aga. Görmen lazım aga. Göstereyim bir ara aga" felan diyerek kafamı ütülüyordu. Bende açıkçası takmadım pek. Sonra bir merakla köküne kadar öğrenip kendimi " steemit" te buldum. Memnun muyum? İYİKİ VARSINIZ :)

  • Kuşadası sayfasına ahtımdır. " Bu projeden kazanacağım her bir kuruşu Power Up butonu ile kullanacağım."

#cointurk
#kusadasi
#tr

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71084.64
ETH 3864.06
USDT 1.00
SBD 3.52