You are viewing a single comment's thread from:

RE: [E.3] - Serbia Outcry #8

in #life5 years ago (edited)

Dobro se greješ :D

Mene baš razočarali ovi protesti u BG-u. Bio sam praktično na svakom, jer je milina, pošto zatvore saobraćaj pa može da se fotka grad iz neobičnih uglova.

Malo ljudi, pola njih izašlo u grad jednostavno, nema ni ideje ni energije.

Pogotovu energije jer sam se nagledao Žutih prsluka po Francuskoj gde je ljudima svarno svega preko glave.

Ne znam u NS kako je...

P.S.
Stavljaj sve u Power up dok ne stigneš bar do 50, da bi imao dovoljno resurs-kredita da postuješ, komentarišeš i slično

Sort:  

Sve mi je u Power-Up-u od samog pocetka, jer mi se to nekako cini logicnije kao crypto-entuzijasti :D

Sto se tice protesta, bio sam 29.dec i 16.jan u BGu, sada prvi put u NSu.

Istina je da se nema ideje, a i za protest nam vise treba samo jedan zahtev i dovoljno ljudi.

A energija nam nije ni blizu ko u Fra, a tamo ljudi mnogo bolje zive od nas. Ja sam bio u Nansiju skolsku godinu 2011-12 i video sam da oni stvarno imaju tu kulturu protesta i uvek energije da se bune za nesto konkretno. Toga kod nas nema, jer mi ni nismo oformljeno demokratsko drustvo. Prosecan covek ovde - na zalost - zeli Vodju (diktatora, tiranina) . . .

No, nista od toga mi ne daje razlog da se ja ne bunim u nadi da cu pogurati jos nekoliko ljudi oko sebe, pa dok ne krene lavina ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69379.42
ETH 3686.72
USDT 1.00
SBD 3.29