Steemit ile tanışmam [Cointurk 16. Projesi]

in #life6 years ago (edited)

Benim steemitle tanışma hikayem bana göre biraz farklı...
Steemiti ilk ytpara forumundaki tanıtım konusunda gördüm çok yüzeysel baktığım için açıkçası scam bi sistemmiş gibi geldi gözüme ve çok düşmedim üstüne.

Aradan günler günler geçti telegram gruplarında da adını duyunca tekrardan göz gezdirmek istedim ve geldim burdayım :)
Açıkçası steemitin şuan hayatımda çok bi etkisi yok ancak bu tamamen benimle alakalı yeterince üzerinde durmuyorum veya çalışmıyorum.
Ancak şu aralar sadece okuyup araştırarak kendime bi yol haritası çizmeye çalışıyorum çünkü bence steemitte gelecek var her ne kadar balinaların kazandıklarını gördükçe tren kaçtı hissine kapılsamda özünde biliyorum ki uzın yıllar boyunca katlanarak yükselen bi sistem olacak steemit. Umarım bende güzel bir yer kaparım gelecekte :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim iyi günler

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63055.19
ETH 3036.28
USDT 1.00
SBD 3.71